hsg.... gaan ze met vloeistof in je baarmoeder en eileiders.... en dan zit de scan erboven en word alles met olie open gespoten.. en kunnen ze zien of er verstoppingen endergelijke te zien is
nee schhijnt erg veel pijn te doen maar vond hhet reuze meevallen.. en zou he zo weer doen.. en hoop dat maar het weer gebeurd
babs als het de vorige keer nodig was kunnen ze het dan niet gewoon weer doen. ik zou het denk ik zelf vragen. niet geschoten is altijd mis
t is allemaal wat dat zwanger worden en blijven. Ik dacht eerst voor ik me er in verdiepte dat doe je wel ff
ik had dat gevoel ook. wij hebben zelfs nog 2 maanden langer de pil geslikt en het 1 maand met bescherming gedaan zodat ik niet zwanger zou zijn toen wij trouwden en op vakantie na het trouwen zou het jammer zijn ( duiken) Nu denk ik was ik maar begonnen dan was ik mogelijk nu al zwanger geweest.
ik was ook bijna 2 maanden voor het trouwen gestopt met de pil, veel rekening mee gehouden. Hadden we net zo goed niet hoeven doen.
als je dit allemaal vooraf had geweten dan doe je dingen anders. stom maar waar. ik probeer er niet te lang aan de denken. ik ga nu lekker in bed liggen lezen en dan zien wij over 2 weken wel weer verder
meissie, eigenlijk al griezelig hoeveel we gemeen hebben bij mij is het ook zo... alsof ik licht in mn broek plas, voel het er zo uitkruipen en is ook zo waterachtig wit... ik moet de 17 of 18de ongi worden, dus identiek zoals jij... he meis, mss hebben we het toch zitten hahaha, hoop het (lijkt dat we allebei de zelfde avond niets beters te doen hadden )
weten jullie wat ook weird is.. toen ik ontpilde (nouja, van implanon) had ik dus een soort zwarte vloeistof die uit mn tepels kwam. Dit was ondertussen al helemaal verdwenen... doc zei dat er niets abnormaals gevonden was. nouja, nu heb ik dus weer zo erge pijn aan mn boobies en zie daar, komt die "cola" er weer uit (mn man zei dat eens ) ik belde dus naar de gyn en hij zei dat dat is omdat mn hormonen veranderen... en dat dat evtl. op een zwangerschap zou kunnen sluiten en dat ik nu gewoon een beetje moet afwachten tot mn NOD ho ho hopelijk
ja, zo echt zwart..Gyn had al een afstrijkje genomen, maar bleek alles in orde... vind het toch maar weird, maar goed... gyn weet wel beter
Owh nachtzon spannend he...!!! Wel raar indd zwarte vloeistof..!! Bij mij komt er witte vloeistof uit maar dat heb ik wel vaker..??!! Heb vanacht eindelijk door geslapen en viel gelijk in slaap ( maarja wat wil je heb die nacht daarvoor 2 uurtjes geslapen ) was dus echt gebroken...!!!