Wij hebben een koopwoning, wij willen kijken of we hem dit jaar kunnen verkopen. En dan wat anders weer kopen.
oh ja en om niet te vergeten; De eitjes waren nog niet gesprongen dus een flush gehad. Morgen nog een IUI erachteraan en dan weer in spanning afwachten.
oh ok. Ik ben echt blond op dat gebied hoor. Daarom vraag ik altijd maar alles na aan jullie. Zo leer ik weer wat bij. Maar ik hoop dat het lukt.
hier is t goed bloeding gestopt en bruin verlies ook weer weg Kan wel een gat in de lcuht springen op t moment Verder wacht ik toch tot maandag En hou netjes mn bannertj aan En bij jou
jjjjjeeeeeeeehhhhhh!!! Ja goed he wilde even checken maar ga nu weer want dochter is wakker.....dames hier hebben jullie wat hcg ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
oh jeetje cindy... je bent zwanger!!!!???!!! gefeliciteerd!!! had het ng niet gezien hier verder krampjes en heb een test gedaan, zag een heeeeeel minilicht streepje (moest het wel in het licht houden en is op foto en ook negatief niets te zien :S maar ik zie er dus wel 1 staan, was wel deze namiddag, dus niet met ochtendurine dus nu wacht ik gwoon tot mn NOD schrok wel effe jeem toen ik het las dat je bloedde, is het over meis?
haha dank je nachtzon!! streepje is streepje maar uuh niet voor nod testen want nu zit je te twijfelen.....geduld!!!!!
@ nachtzon.. Ja ikn schrok ook maar alles is weg niks meer Hoop op een innesteling net wat info over gegoogled en t kan kloppen.. innestelling is tussen de 5 en de 10 dagen en je kan er licht bloed verlies bij hebben ( meestal rozig/bruin oud bloed ) Nou dit had ik ook..??!! dus hoop daar op..!! Heb je een foto van je ministreepje?? spannend hoor duim voor je
ik heb 50 foto's gemaakt en je kan het er nergends op zien, ook niet als ik ze in het negatief zet... bah... ik wacht nu gewoon effe... maar mn lichaam doet echt waar ontzettend weird... hoop dat ik het me niet WEER inbeeld...
heb je nog wat hcg over gelaten jeem. Want ik kom ook even opvangen!! @nachtzon,jammer dat je het niet ziet op een foto