zijn jullie ook zo verschrikkelijk moe? achja, ik moet ook heeel veeel plassen, zelf als het maar heel weinig is, heb ik dhet gevoel dat als ik niet ga het in mn broek zal zijn...
@Jeem normaal 10 dagen na innesteling ongeveer..ik zou gewoon je NOD aanhouden.. @nachtzon ik ben benieuwd meid....klinkt goed!!!
dank je jeem om in het gastenboek te schrijven... eerst wouden we nu wachten met beebje, doordat dit gebeurde, maar mijn moeder zei toen, dat mijn schoonmoeder dan mss weer met vreugde de toekomst tegemoet zou kunnen kijken... indien ik nu echt zwanger ben, dan is het beebje de avond voor de brand gemaakt... wel weird
Geen id misschien wel Maar wil toch wachten tot maandag Als ik namelijk pas 10 dagen na innesteling kan testen dan is dat al 5 dagen eerder
nou spannend hoor meiden... ik zweerde gisteren bij eisprong.. wat een pijn weer!!! nou ja.. ik ga hierow wat doen.. word een beetje ziek van mezelf!!
@jeem ik dacht dat je mischien die vroege gevoelige testen had snappie...maar idd wacht maar af en meer zwanger wordt je dan toch niet he hahahaha
Ja daarom denk dat ik alleen maar meer telleurgesteld zal zijn als k negatief test en een uur later ongi word.. Dus geen ongi dan testen
goedzo!!! Hoe gaat het afwachten?! Niet leuk he......en dan te bedenken dat ik 9 dagen later pas iets wist......aaaaaahhhhhh