haha dat is jammer babs dat lukt me niet als ik zit dan zit ik hahaha En P26 wat lief van je..!! Maar hoop toch eigenlijk meer voor jou als voor mij hoor
hhahaha, ik heb nu geen testjes meer thuis, dus maakt niet uit, ik haal er geen voor maandag... of mss toch zaterdag? lol als de misselijkheid niet ophoud ga ik dat echt wel doen... net gegeten en ging bijna weer over mn nek... hoop dat ik het me maar verbeeld
nachtzon volgens mij ben je geen test nodig. Wacht nog drie dagen dan weet je het vast wel, tenminste na de dingen die je allemaal verteld hebt.
zo weer veel gekletst. Spannend hoor de meiden die nog wachten. Klint allemaal wel goed hoor. dus duimen draaien
nou ik vind dan dat die test deze morgen wel duidelijker had kunnen zijn, pas nadat ie een beetje gedroogd was kon je minimaal het streepje erkennen... gisteren die test was ook maar minimaal positief... maar denk dat ik me dat ook inbeeld, mijn man ziet de streepjes helemaal niet :x:x:x maaaaaaaaar mijn nieuwe bh die verleden week nog goed zat is nu te klein hahahaha
hey meiden roze afscheiding nu pffff maar geen ongi geen pijn en loop niet leeg wat ik normaal wel heb met ongi wat zal het toch zijn??? oh ander vraagje kan het zo zijn dat als je schaamlippen ( ff raar praatje ik weet het) iets opgezwollen/dikker zijn als normaal en ook iets donkerder van kleur zijn dit te maken heeft met een zwangerschao of is het wat anders?
echt waar? normaal heb ik dit alleen na de sex nu geen sex gehad en ook last van en nee ongi is het niet want het is roze en niet rood en het is bij mij gelijk rood