ik moet nu ook niet aan eten denken. De hele dag al niet zo'n zin en nu ook een misselijk gevoel. Misschien door de buikpijn.
nou nog even afwachten.... meis... misschien testen met kv 2voor 5 ohw ben zooooooo slecht maar.......................
ik heb mezelf voorgenomen pas zaterdag te testen, zodra die rode duiveltjes niet op de loer liggen dus nog ff w8ten
neeeeeeee! wilde vanmiddag al de testen snel gaan halen bij kv maar toen d8 ik neenee beneem je en w8 rustig af dusja.. aangezien vrijdag a.s mijn NOD-day is w8 ik die dag maar af, anders tja.. dan toch maar die dag eraan geloven.. meestal ben ik dagen voor mijn NOD best goed kriebelig en snel op de tenen getrapt, ik zei maandag al op het werk, wees maar blij dat ik nu 2dgn vrij heb, hoeven jullie tenminste niet de volle laag krijgen maar de kriebeligheid is nergens te bekennen.. alleen een smile sinds een week wat niet van mijn gezicht af te halen is hahaha
neenee vandaag van mijn laatste daggie vrij weer en dan 6dgn werken hahaha.. blegh! dus ff afschakelen en dan kan ik nog steeds zaterdag de testjes halen gaan hahahaha
neenee vandaag van mijn laatste daggie vrij weer en dan 6dgn werken hahaha.. blegh! dus ff afschakelen en dan kan ik nog steeds zaterdag de testjes halen gaan hahahaha
Ik weet t ben slecht maar hou gewoon van lekker eten hehe ( is ook niet aan mn figuur te zien hoor ) Babs ik heb gerend naar de wc en dus ook niet getest Nog 4 daagjes
he wat raar, mijn tekst wordt wel geplaatst, maar ik kan hem niet zien. Ik zie als laatste het bericht van Nouvy tijd 22.49