nop geen ongi te bekenen YOEHOEE Zit net ( dit ff offtopic ) een verhaaltje te lezen in het echo forum kennen jullie babywens?? dat meisje dat zwanger is/was van een 2 ling en toen een 3e vruchtzakje zag zitten en gister vertelde ze dus dat t een 3ling werd?? Tis gewoon verzonnen niks van waar..:S:S
ja ik ook die echo had ze gewoon van i-net gehaald Er is een nieuw topic gestart met 3ling daar kun je de echo op een andere inet pagina zien.. Triest he
Vind het echt erg hoor Schrok er van toen ik het las zat t andere forum ook mee te lezen en wilde vanmorgen kijken zag ik dit :S
ik ook niet.. eerst hhet hele web met je mee hebben.. en sneu doen... en dan dit!! trouwens zo zag mijn echo er ook uit.. alleen 1 zakje minder... en d8 ook 2-ling.... maar later bleek dit een bloedprop te zijn... en idd...alles weg!!!
Ja ik denk dan bij mezelf weet je wel hoeveel mensen je daarmee kwetst??:S Maar ja tis gebeurd en je doet r niks aan helaas..
vandaag een leuke dag met mijn werk gehad. er waren wel 5 mensen die vroegen of ik zwanger was. heel erg naar. ik heb nu een kut gevoel na zo'n dag terwijl het heel erg leuk was.
Owh lautjep dat is idd wel een beetje vervelend..!! Nou blij dat je ondanks dat toch wel een leuke dag gehad..!! Hier nog steeds aan t werk en heb honger want heb nog geen pauze gehad
de dag was verder wel prima maar het is niet leuk om te horen. als je zwanger bent praat je er denk ik graag over. maar nu is het niet zo leuk. vooral ook omdat ik het zo graag wil. nog best wel lang wachten tot ik meer weet. spanning begint nu wel op te lopen. stom jo dat ik dat nu al begin te krijgen want ik denk dat het nu wel raak kan zijn. of is het hoop?? ik weet het niet hoor