ze zeggen zoveel over die honden maar als je ze goed opvoed niks aan het handje. Die rottweiler van mij is wel moeilijk. dat klopt wel wat ze over dat ras zeggen. Is erg op mij gericht. als ik ruzie heb met mijn vriend gaat ie altijd ertussen zitten. en dat alleen omdat we harder praten.
haha echt joh zo erg?? en indd dat zei ik ook altijd over mijn staf als je ze goed opvoed niks aan de hand..!! En die van mij ging gewoon naast een 3 weken oude baby liggen slapen... Dus vals of agressief nee..!!
nee daarom je kan je hond zo gek maken als je zelf wil hoor. Maar ik ga ervandoor. alles opruimen en binne halen. Werkse nog effies en fijne aaf
goedeavond meiden, effe komen piepen... ik heb deze morgen getest met clearbleu... de gewone... en daar was er dus niets op te zien ik wacht nu nog tot maandag en dan doe ik de volgende test... als ik tegen dan niet ongesteld ben geweest.... is wel een dumpert... niets te zien :S hoop dat ik gewoon te vroeg was nu ga ik effe badje pakken tot laters... en jaja, ik weet, ik was weer stout, helemaal ongeduldig
pfff afwachten he dat kan ik dus gewoon niet enfin, ik heb nu gn testjes meer en ga er ook geen meer halen... pas maandag weer
wat betreft over de honden, Wij hebben een herder, tegen vreemde kinderen is hij wel heel schrikkerig, maar alle kinderen van familie en vrienden gaat heel erg goed. Hij is er van het begin af aan ook bijgeweest. Hij was ook al bijna 1 jaar toen wij hem kregen. Hij hangt wel heel erg aan mij en aan mijn man. Maar dat heeft ook wel weer wat. Als ik lange dagen maak, dan is dit in de avonddienst. Ik ben dan om 15.30 uur weg en mijn man komt rond 19.00 uur thuis. Hij zit dan niet zo lang alleen. De andere dagen ben ik de ochtenden van huis.
ach jeem... vandaag zou ik ongesteld moeten worden en ik ben zo megahuilerig... waarom die klote test zo onduidelijk is man... kijk hier foto'tje... zelf dan moet je ng goed kijken.... heel eerlijk meiden, zien jullie iets? (je moet wel echt goed kijken...)
k lijk iets te zien maar 100% zeker weten doe ik niet horizontaal wel maar verticaal lijk ik iets te zien maar zoals k al zei k weet t niet zeker
zie je, zo gaat het mij ook... in het echt is het wel iets duidelijker dan op de foto... maar goed, ik wacht nog een beetje, tenminste weet ik dat ik geen fatamorgana's zie... (mijn man zag dus niets, maar met enkel 1 sec te kijken, zul je ook niet gauw iets ontdekken...)
Probeer geduld op te brengen. Als je echt meent iets te zien, wacht dan een paar dagen en test dan opnieuw. Vraag anders of ze ook kunnen bloedprikken. Het komt toch echt voor dat mensen langzaam HSG opbouwen.
Meid rustig aan hoor Sommige testen 9 dagen na nod pas positief en misschhien heb je een laat eitje gehad kan allemaal