ah balen... en dikke **KNUF** van mij meid!!! stiekem ben ik wel blij dat deze topic door gaaat met jullie.. sorry!!
nouja, ng is niet alle hoop verloren mijn borsten doen ng steeds pijn, mijn heupen ook en misselijk ben ik ook ng maar als ik zwanger zou zijn, zal ik zeker ng heel vaak hier binnenpiepen
hey nachtzon..!! Gaat het al weer wat beter en is er al wat meer bekend?? Vind t zo kl*te voor je meid..!! En indd babs dat vind ik nu ook Zijn in dat maande dat t topic bestaat toch wel een hecht groepje geworden hiero haha
hoi meiden ik heb jullie weer gevonden. ik kon het niet vinden toen ik op de pagina kwam. Balen nachtzon dat het zo raar gaat. verlies de hoop niet het kan nog altijd. ik moet nog wachten en wachten. ik ben blij dat dit topic verder gaat want dit maakt het wachten toch minder zwaar. Ik ben gister met vrienden uit eten geweest en er is er weer een zwanger. al 14 weken. het wordt er niet makkelijker op
jaa we zijn een groep gworden!!!!!! dus ....... @jeem.. idd we zijn een leuk groepje geworden!! heerlijk hoor!!
hoera wij zijn een groep als er nu maar wel mensen blijven meelezen anders is het zo jammer. Ik heb een vraag ik heb nu al 3 dagen vaak een slapent been ( lees meerdere keren per dag) heeft iemand een idee wat het kan zijn. nu ik dit opschrijf denk ik niet doen het is geen zwangerschaps ding dit kan nog niet ik heb nog minimaal 8 dagen te gaan. ik zou dit niet doen deze maand.
nu wij een groep zijn dan toch ook vriendjes ik zag net dat het kon ga eens even kijken hoe ik het doe. leuk
Hahaha tuurlijk blijven we lezen Dit is het leukste topic tot nu toe.. Gewoon omdat t gezellig is en soms nergens over gaat En we elkaar gewoon helpen met vragen en "kwaaltjes" haha
ik heb ook geen idee. ben net maar even was gaan vouwen en een beetje gaan lopen en nu is het weer over. hopen dat het nu even weg blijft.
hallo meiden, dus wij horen nu ook bij de club. Hoe gaat het verder met je slapende been? Hier druk aan het kasten uitruimen. Allemaal cd/dvd waar geen tekst opstaat bekijken wat het is. Nogal een werk. hihi. Gisteren gezellig met de vrienden uit eten geweest en daarna naar de film. Erg gezellig. Vannacht alleen maar negatieve dingen gedroomd. Vanochtend daardoor wat verdrietig. Voel me nog wat somber, niet verdrietig maar somber.
hey meiden, vanochtend opgestaan ongelooflijk misselijk (echt heeeeel erg) ga naar de wc en bij het afvegen heel lichtroze... ofwel is het innesteling ofwel breekt mn mens door...(heb wel ongikrampjes) we zien wel en ander is het ook niet zo erg, aangezien ik nu bij ons clubje zit Steven gaat wel deze week eens naar de doc om zn sperma te laten controleren, aangezien hij bepaalde medicatie neemt die dat zou kunnen aantasten (seroxat)... evtl. ligt het dus ook daar aan... enfin, we zien wel... grtjs, cindy
ik heb iedereen hier nu een vriendschapsaanvraag gestuurd hopelijk nemen jullie die aan ons eigen clubje... looool
meiden, ik heb eens een kwaaltjestopic gemaakt... zou leuk zijn als jullie daar ook meetikken aangezien we elke maand weer opnieuw en opnieuw kwaaltjes hebben en ik echt begin de overzicht te verliezen, dacht ik dat dit evtl. een interessante topic zou zijn http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/185799-kwaaltjes-de-cyclus-topic.html#post6403750 grtjs
oh nachtzon. Het zou niet leuk zijn wanneer je ongesteld gaat worden. Maar ik hoop wel dat je snel weet waar je aan toe bent, want dan kan je ook door.
ik ben het huis aan het schoonmaken het moet toch een keer. ik was net even een plankje aan het uitlappen en opeens was ik duizelllig raar hoor dit heb ik nooit en die benen blijven maar slapen zodra ik stil ga zitten. morgen even de ha bellen denk ik maar want dit is raar