ja nou ik moest een x kei hard lachen om dr..!! Ze is een soort en met van mijn leidingevende En t was zomer en ik ga altijd naar Defqon en Decibel ( als t kan natuurlijk ) en ik stond te roken buiten en vertelde aan een vriendin van mij dat ik dus kaartjes had voor decibel en vroeg of ze mee wilde.. Mijn leidinggevende kwam aan lopen en hoorde dus dat ik het over dat feest had.. Ik hang de telefoon op zegt ze tegen me ja ik heb dit weekend ook een feestje en dan ga ik ook lekker een pilletje slikken...Dus ik kijk dr aan en zeg óok?? Ik gebruik niet hoor ik neem een watertje en stuiter vanzelf wel.. En daar achteraan jij bent mijn leidinggevende en jij hebt ook nog een leidinggevende dus weet wat je zegt tegen me... want als je mij naait kan ik jou nu nog veeeeel harder naaien
juist En dan deze op merking... Ik ben al 3 maanden bezig om via haar mn adres te wijzigen.. Kreeg 2 maanden terug nog steeds mn post op mn adres waar ik al een half jaar niet meer woon. Stuur dr een mail van joh is het nou geregeld want tis best vervelend dat mn loonstroken daar nog komen enzo.. Stuurt ze dit terug. Hoi Jamie, Je adres is bij ons gewijzigd maar misschien heeft de tnt vertraging met het verwerken daarvan. Komisch toch en dat is dan een leidinggevende
ja dat vraag ik me dus ook af HAHAHA Nou weet ik al hoe het komt want bij ons heb je dus geen diploma nodig om Teamleidster te worden Kortom zo'n idioot krijg je dan... En dan vinden ze het gek dat je niks vraagt aan ze
ze was idd blond hahaha Ja ik heb ook gesoliciteerd op die functie en ik werd niet aangenomen HAHAHA de reden : Ik was niet mondig genoeg.. En krijg op mn functionerings gesprek te horen dat ik TE mondig ben en eerst 3x moet denken voor ik wat zeg want ik ben TE eerlijk HAHAHAHA
ja ik heb ook nog nooit zo hard gelachen als toen... Maarja tis mn werk maar Ben blij als ik wat anders heb
nou precies..... geloof ik nu wel heeel graaag hoor!! ik heb volgende maand weer iets anders.... en geloooof mij.. dat word FLINK afzien... omdat ik dan op somatiek moet..brrrrrr kan geen mensen begeleiden.. met me handen op de rug!! en minuten die uren lijken te duren BRRR ik ga even strijken.. moet straks me laatste avonddienst werken!! en dan 2 dagen vrij.. en geen zin om morgen het te doen!!
ik werk nu op Psychogeriatrie( dementie)en achhter de gesloten deuren.. mensen mogen niet de afdeling af en somatiek.. is gewoon verzorging... dus stimuleren zelf dingen te doen... ze doen zelf hun boodschappen etc... dus vrij.. en nog goed!!
owh dus dan hoef je eigenlijk minder te doen jaa snap m Dat wilde ik altijd met dementen werken... Maar toen ik verzorging deed op school en stage moest lopen ging ik dus idd stage lopen op een afdeling met dementen... Vind het zo knap ik kan het niet..!! En toen ging r eentje dood moesten we afleggen ofzo ohh bah ik heb dr weken naar van gedroomd en dagen om gehuild hahaha
ik kn me voorstellen.. je moet er wel tegen kunnen, het roept ook veel vragen rondom de dood!!! een 3 mand geleden... voelde ik iets... (die redelijk was) liep met andere bewoner naar haar kmer toe.. en trapte bij de ander nog even die deur open met ccollegaa.. en lag iemand ook in nood.. had haar in me armen.. aaide over haar hhoofd.. en is overleden in mijn armenvond dat heel zwaar.. maar intussen wel genoeg afgelegt.. en genoeg doden gezien.. die ik lief had,,(op mijn werk)
nou vind het echt knap hoor...!! Ik kan het niet zeker niet als je een beetje een band hebt met zo'n persoon krijg al kippenvel als ik er aan denk... Had het met mn opa ook die zat in een aanleun woning ik en zorgde voor hem kookte deed zn boodschappen en was er elke dag nou t heeft heel lang geduurd voordat zijn dood een plekje had...Laat staan als k zoiets bij een ander moet doen ben ik meer aan t rouwen als genieten van mn leven hahaha
Inderdaad dat wachten is heel vervelend want je gaat in de tussentijd zoveel aan je lijf voelen...je maakt jezelf al helemaal gek. Ik denk alleen dat ik deze maand weer pech heb, heb nog geen test gedaan maar zo voelt het gewoon, ik heb al enkele dagen zo'n erge ongi-krampen dat ik ieder moment verwacht dat het doorbreekt. Maar er blijft altijd een beetje hoop tot het definitief is doorgebroken...Pffff