t kan met je ei t emaken hebben ik heb vanaf het moment dat ik me ei heb elke dag ongi krampen met vlagen.....
Dat is je Luteale Fase: De tijd vanaf je eisprong tot aan je ongesteldheid. In die fase nestelt het eitje zich in, spannende fase dus!!
Hey meiden thanks En indd snel de sleutel maar alleen maar beter snel weg uit mn kippen hokkie En ja ik merk het wel einde van de maand Ga er gewoon nog steeds vanuit dat ik gewoon ongi word einde v/d maand
btw heb vandaag 3 sensi gekocht...... ik heb mijn ei 2 dagen eerder gehad.... mijn manlief zei vandaag... en mijn stiefdochter met haar vriend... ben je weer zwanger?? dus ik wacht met spanning weer af!!! vorige x had ik een buikje van 5mnden toen ik 4 weken was.... dus....jaaaaaaaaaaaaa normaal ook altijd kruidvat van 5 euries....maar nu 3 voor 5 euro
Spannend....!!! Afwachten maar...!!!( Hmmm bah wachten...!!! ) En nu op 2 dingen wachten..!! NOD en sleutel van t huis...!!! haha Zo meteen ook weer werken heel erg bah..!!! ( heb een hele lange dienst vandaag :'( )
Oh Babs, ik hoop het voor je. Grappig dat je vorige keer al zo'n buik had. En je omgeving voelt het vaak heel goed aan hoor! Ik ga voor je duimen. Nou meiden, hier zijn we druk aan de klus. Dacht vanochtend iets van cervixslijm te zien, zo nog maar ff checken. Verder nl. nog niets wat op een naderende eisprong kan duiden.
Nou ik ga duimen voor je lizab...!!! ik ga rustig verder met afwachten hahaha buikpijn van gister is gelukkig weg En verder ga ik me focussen op meubels shoppen
ja ik heb er bij mijn dochter niet zo opgelet eigenlijk..... Ja ze zeggen dat als je afscheiding krijgt je eisprong in aantocht is!!!! OOeehh spannend....
dus nu ben je het vruchtbaarts!! Aangezien het sperma nog een lange weg moet afleggen en ze klaar moeten liggen voor de eitjes..
Ik zal voor jullie duimen meiden Ik denk dat ik ook maar een paar testen in huis ga halen you never know