ei voorbij.. nu wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Weet niet hahaha

Welke zijn dr goed?
    Denk indd ook die van kruidvat hoor je veel positieve verhalen over

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou bij de kruidavt gaan halen die zijn erg goed en niet te duur!! En je hebt er gelijk 2
    Het is een wit doosje die kost 5 euro en er zitten dus 2 in!!!
    Ze zijn namelijk erg gevoelig ze testen soms eerder positief dan zo`n dure..

Ik heb bij mijn dochter nooit zo`n dure gekocht...een streepje is een streepje ik hoef niet persè zwanger te zien staan!!

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja daarom en indd voordelig ( zeker als je er meerdere moet kopen...)

Pfff mijn lijf doet weer rare dingen met me :S word dr nie goed van...!!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

:(wat dat dan?

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb knallende koppijn...:S misselijk ( maar dat kan van de hoofdpijn komen )
    Sinds gister doen mn boobies echt zeer ( met name als ik op mn buik ga liggen met slapen...!! ) en nu de rechter zij kant
    En buikpijn ALWEER...!! :S:S:S:S Damn..!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

mmm dit heb ik meestal voor mijn ongi...maar het kan ook net z goed van je eispong zijn hoor!!! Mischien gewoon toevallig hoofdpijn wie weet?

7. babs81

babs81 Niet meer actief

meiden ik ben helemaal in shock!!!!!!!!!!!!!

mijn buurvrouw is gisteren eindelijk bevallen ... en heb al lange tijd afstand gedaan van mijn familie...
    Krijg ik een sms van mijn moeder....

deb vind het heel raar... maar ben aan het werk bij je buurvrouw!!! nou fijn!!! vind dit niet leuk!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRR

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

OWHHHH dat is flink balen....!!!

( ik ken het een beetje... heb zelf het contact met mn vader verbroken 7 jaar terug )

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Ja indd blegh..!!!

Of ik ben overwerkt dat kan ook heeeeel erg goed hoor..

Draai al de hele week diensten van meer als 10 uur pd :S
    Lang leve de crediet crisis :D

10. Alita

Alita Niet meer actief

oeh dat is minder!!!!

Maar ja ik zie mijn "vader" vaker terwijl hij het contact heeft verbroken toen ik 11 was, dat is pas raar...dat je hallo zegt tegen je vader die aan de overkant van de straat loopt en zegt hij helemaal niks terug kijkt me alleen maar stom aan...nooit meer contact gehad maar we wonen in hetzelfde dorp en zie m regelmatig

11. Alita

Alita Niet meer actief

niet druk maken anders valt het straks vies tegen als de test neg is..

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee doe ik ook niet hoor maar bah wel een rot gevoel..

( en ik weet t had t vorige maand ook tenminste alleen buikpijntjes en gevoelige borsten...) Dus weet heel goed dat t van een ongi kan komen...
    Net maar ff 2 asprines in genomen anders trek ik t niet tot 8 uur vanavond :|:|

13. babs81

babs81 Niet meer actief

dat is ook erg zuur... pfff... kweet niet hoe ik dat zou zien.. mijn vader heeft bijna 10 jaar geleden ook alles verbroken.. en is nu spoorloos:$ ben hem wel eens tegen gekomen nog.... en denk ik ZAK wat je er rond loopt!!!!

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Zo dan dat is helemaal weird...!!

Njah ik heb al 2x geprobeerd het contact weer te herstellen en dat wil hij niet.... Dus laat het maar zo heb me wel voorgenomen dat mocht ik zwanger zijn ik het hem wel via de mail laat weten... Wat hij verder met die info doet mag hij zelf weten.
    Maar zo kan hij mij nooit kwalijk nemen dat ik het hem niet verteld heb...:)

15. Alita

Alita Niet meer actief

stoppen met de pil kan je lichaam ook op reageren denk ik....ik heb ook veel hoofdpijn gehad en ze zeggen dat vrouwen die normaal migraine hebben tijdens een zwschap hier geen last van kunne hebben...mischien hormonen?

Dus kan goed zijn van reactie lichaam...eisprong en overwerkt idd....

Gelukkig dat je het begrijpt want kan hier soms wl gek van worden die dames die bij elk pijntje en kriebeltje denken dat ze zwanger zijn....en meestal moet de innesteling nog plaatsvinden hahaaha.....

Nou hoop dan dat het beter wordt voor je!!!

16. Alita

Alita Niet meer actief

Ja mijn vader is alcohollist dus veel heb ik nooit aan hem gehad alleen maar ellende....maar dit was wel heel heftig en vooral omdat ik zo jong was....heel veel dingen kan ik me niet herrineren voor mijn 11de levensjaar, denk dat het bewust is weggeduwd..

Nu heb ik er vrede meer hoor maar moet zeggen dat sinds we een dochter hebben ik het niet kan bergijpen dat je dit doet als vader niet?

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Nouja ik ben al 1 jaar van de pil af hahaha dus dat zal heel waarschijnlijk zijn.... Maar indd heb veel last gehad van t ontpillen...
    Onregelmatige cyclus veen buikpijn en noem maar op was er flink ziek van gelukkig nu sinds 5 maanden goede cyclus en weinig last van ongi ook geen buikpijn ( wat ik met de pil wel heel erg had )

18. babs81

babs81 Niet meer actief

weet je wat het mooiste is..... toen ik het contact verbrak.... ben ik met mijn gezin.. in een week verhuisd... om alles te verbreken... en nu werkt ze naast mij

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou ik heb dat dus ook nu al ( mijn broertje ziet mijn vader ook niet meer ) en kan niet snappen dat een "ouder" geen contact meer wilt met zijn kind en daar kan ik geen vrede mee hebben.... Dat we geen contact hebben wel maar voor de rest niet...:S:S

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Babs
    dat is ook bizar meid!!! en stuurde ze jou een sms je moeder?

@Jeem is je vlees en bloed "no matter what" toch?!

Deel Deze Pagina