ei voorbij.. nu wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Juist dat vind ik dus ook... Elk huisje heeft zijn kruisje...:S:S:S

En dan zo doen :S

2. Alita

Alita Niet meer actief

zijn geen mannen!!!

Ik vindt het ook zo heerlijk m te zie dat mijn meisje een beschermer heeft, iemand van wie ze kan leren hoe je een vrouw behandeld!!! Een man die van dei grote armen heeft waar je lekker door geknuffeld wordt..

Dat is wat ik altijd gemist heb!!!

3. babs81

babs81 Niet meer actief

mijn moeder stuurde me een sms ja!!

ik kan ook niet begrijpen.... maar mijn moeder wil wel contact hoor.. maar uit zelfbescherming alles verbroken... mijn moeder is het type... die geen contact kan verdelen...... met mijn zussen... dus ik zag haar nooit..... en altijd ellende en gezeik.... dus was voor mij duidelijk een eigen leven te lijden

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Vind ik ook hoor.... Ik zal mijn kindje alles geven wat ik gemist heb...!!
    Mijn vriend weet gelukkig ook hoe het is ( zijn vader is overleden toen hij 7 was ) wel een voordeel.

En ik zeg altijd die mensen die dat doen zijn t niet waard om vader/moeder genoemd te worden...!!!

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Mijn vader is de grootste leugenaar die ik ken....
    Hij verdraaid alles zolang hij zelf maar in een goed plaatje staat...
    En altijd over ander mans rug...!!

6. babs81

babs81 Niet meer actief

precies... nou ik heb nooit een voorbeeld ouder gehad... ik heb mijn leven in tehuizen en pleegouders geleefd!!!

ook mijn vriend heeft geen voorbeeld in een "ouder"

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Wel fijn als je iemand treft die t soort gelijke heeft mee gemaakt ( mijn ervaring dan )

Mijn exen snapte nooit dat ik zoveel "haat" heb voor mijn vader.... want hun zagen hem nog gewoon...En snapte niet dat ik hem diep in mijn hart toch wel mis....

8. Alita

Alita Niet meer actief

hier heeft mijn vriend zijn vader nooit gekend en we hebben dezelfde levens standaard gehad zeg maar ...ik bedoel èèn ouder met 3 kinderen dan weet je het wel!!

Nu is dat juist wat het maakt dat we zo goed bij elkaar passen...we begrijpen elkaar!!!

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    juist dat hebben mijn vriend en ik dus ook...

Toen ik hem leerde kennen en we een beetje begonnen te praten kwam de klik pas toen we het over onze ouders hadden :S( ook daarvoor wel maar door dit gesprek net ietsje meer )

10. Alita

Alita Niet meer actief

haha wij waren al jarenlang vrienden en opeens toen ik erachter kwam dat je een kerel nodig hebt die jou steunt ten alle tijde en je behandeld zoals je een vrouw hoort te behandelen met respect....toen viel ik op hem en hoe!!!!

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik ken hem nog niet zo heel lang...!!

Maar weet zeker dat wij voor elkaar gemaakt zijn...!!!

( al heb ik daar nooooooiiiiiiiiiit in gelooft )

Nu wel haha

12. Alita

Alita Niet meer actief

Wij waren al heel lang vrienden maar mijn inmiddels ex was een goede vriend van hem...
    Mij ex was een slechte partner, vreemdagaan erg agressief...kortom een ***
    Toen hij het uitmaakte na 6 jaar relatie was mijn inmiddels vriend nu 7 jaar, de enige die mij opving!! Ik at niet meer en raakte erg in een put..

Opeens sprong de vonk over!! Nog nooit had ik gevoelens voor hem gehad in al die jaren dat wij vrienden waren...hij was altijd de jongen die de meisjes respecteerde..die nooit stom deed, nooit respectloos was. Degene die niet toekeek hij mijn ex toendertijd vreemdging..
    Zo ben ik ervan overtuigd dat het zo moest zijn!! Het leven gaat zoals het moet gaan!!
    Nu heb ik een echt vent!!! Een man die mij respecteerd, die voor ons zorgt en alles voor ons doet en van ons houdt!!!
    Ik kan er een heel boek over schrijven hoe geweldig mijn vriend is ik ben zo trots op hem!!!

................................

En bij jullie hoe zijn jullie je vriend/man tegengekomen?

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik was net 3 mnd vrijgezel en had mannen echt afgezworen...!!!!
    Wilde echt de eerste 2 jaar genieten van mijn leven...!!

Toen ging ik met een vriend van mij naar een feestje bij ons vlak bij en daar kwam ik mijn vriend tegen...( Hij dronken ) dus ik negeerde hem een beetje...

Een weekje later ging ik met hun mee naar de voetbal...
    ( aangezien het niet zo goed ging met mij at niet sliep niet en feeste alleen maar ) ben ik die avond in elkaar gezakt na 1 drankje... En is hij de hele avond bij me gebleven... toen ging er al een lampje branden :) Weekend daarna vroeg hij of ik bij hem langs wilde komen ( liep op krukken ivm gescheurde enkelband door die val die week ervoor) dat heb ik gedaan en toen veel gepraat en had/heb ik echt die welbekende vlinders gevoeld..!!
    Hij liet me zien dat het ook anders kon en dat sommige mannen wél te vertrouwen zijn :D

En nu gaan we samen wonen :D:D:D
    En nog steeds verliefd met vlinders

14. Alita

Alita Niet meer actief

geweldig he!!!!!
    Wij hebben de vlinders nog steeds na 7 jaar...had ik nooit verwacht gezien mijn vorige relatie!!!
    Dus die van jou was ook je "redder"?

15. Alita

Alita Niet meer actief

hahah ja ik dacht nu ga ik eens lol maken met die mannen...was 6 jaar lang bedrogen en had genoeg kans gehad om ook vreemd te gaan maar tuurlijk nooit gedaan n dacht nu ga ik genieten!!!

Maar nee dus want 2 maanden nadat het uitging met mijn ex was het al raak hahaha

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Via internet. Ik heb heel lang een relatie gehad, zo'n echte knipperlicht relatie, en na een aantal jaren heb ik daar echt definitief een punt achter gezet. Toen ging ik aardig los, en volgden de vriendjes elkaar in rap tempo op. (de ene nog beter voor mijn ego dan de ander :) )
    Met een vriendin zijn we op een gegeven moment op Relatieplanet terecht gekomen. eerst 2 mislukte dates gehad, en daarna reageerde M. Ik heb hem eerst nog zo'n standaard berichtje gestuurd met geen interesse, want hij kwam uit drenthe.. (en ik woonde in Den Haag) hahahaha. Toen reageerde hij dat hij dat echt enorm jammer vond, en zo zijn we aan de praat geraakt.

Binnen een week kwam hij bij mij op bezoek, een weekend later zou ik naar hem gaan, en ik ben eigenlijk nooit meer vertrokken.

Nu zijn we alweer bijna 3 jaar getrouwd. :D

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja echt mijn redder...Zeg ik ook vaak tegen hem hahaha
    Zoals ik al zei geloofde nooit in "ware" liefde tot ik hem tegen kwam...

Had de ene shit relatie na de andere de een nog erger als de ander..!!

En hij deed mn ogen openen zeg maar...
    Ben nog nooit zo verliefd geweest als nu :S:S
    ( en we kennen elkaar pas 7 maandjes en gaan er pas 6 ) maar beide heilig van ons gevoel overtuigd...!!!

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha leukkkk
    Mijn vriend en ik hebben elkaar ook via internet leren kennen ( ik ben niet zo'n prater in het echt dat had hij door en ging via hyves prive berichtjes sturen naar me... en daar praatte ik wel hahaha )

Maar woon je inmiddels in drenthe of nog in den haag?

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wat een leuk verhaal. :D Zo ging het bij ons ook een beetje. Wij keken elkaar iedere dag aan en zeiden: goh, ik ben je nog niet zat. (dat was voor ons allebei een nieuwe ervaring)

20. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    In Drenthe!

Deel Deze Pagina