nou zal toch verder duimen voor je...!!! Ik heb ook een leuke verrassing vanaaf.... Mijn vriend heeft een " brief " van zijn ex schoonmoeder gekregen en die neemt ie mee zo dat ik hem ook kan lezen :S:S:S
Voel me vandaag zo vreselijk misselijk??? Zou het dan toch zo zijn? Volgens een vruchtbaarheids kalender zou ik vandaag mijn innesteling moeten hebben. Mijn man heeft soms van die voorspellende dromen, en die zei gisteren; volgend jaar rond deze tijd heb je een mooi meisje in je armen. Laten we het hopen.
nee zij kletst bij meerdere topics waar ik ook ben en ik zie haar overal verschijnen met hetzelfde stukje....
haha ik vindt het altijd zo grappig om te zien en soms een betje hopeloos bij sommige dames..openen ze 5 topics tegelijk of ze nu zwanger zijn omdat ze posi test met een ovu test.. Uhm een ovu test is voor je eisprong....
en dan ook nog 5 weken ermee bezig zijn.....om gek van te worden Of die topics.....uhm ik ben in de eerste week 6 dagen mijn pil vergeten Of laatst iemand ik ben van .. tot ... mijn pil vergeten, was het dus een hele maand....tuurlijk hhahaha...
ja geweldig...!!! Of van die testen waar je duidelijk op ziet dat ie positief is en dan nog neer zetten willen jullie even mee kijken positief of niet? Of van die dingen ja las na 10 min af en toen zag ik een 2e streep
ja soms zijn er ook van die meiden hier die verzinnen verhalen dat is pas erg zit je hier te helpen en is het nep!!!
ja er zijn er genoeg moet je maar eens goed lezen af en toe....de verhalen kloppen niet en het is kinderlijk geschreven soms..
ah ik moest even terug lezen waar het nu precies over ging haha. ja dat is wel heel herkenbaar he.... vind ik ook wel irritant, vooral om te weten dat het nep is. misschien hebben sommigen aandacht te kort?? en willen heeel graag zwanger worden, voor aandacht? ik wil hier niemand aanvallen hoor, maar sommige berichten kan ik me wel pissig om maken. maargoed, kan ook geen kwaad verder, misschien wel leuk voor af en toe een kippenhok discussie.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/178275-ok-snap-echt-niet-meer.html Dit is zo`n ik ben PER ONGELUK mijn pil vergeten.....