ja maar ze hebben veel stress he daarom vergeten ze de pil.... Man je moest eens weten hoeveel strees ik heb gehad/heb....
hahha cindy...dat is een heeele goede vraag...goh waar word die voor gebruikt?? en dan nog een vraag..hoe gebruik je de pil??
maar wel een kindje maken!!! en opvoeden? " Uhm schat dat is de pil en als je graag een kindje wilt maar je vriend niet doe je gewoon aslof je m vergeet hihi"
als een kind van 13 iedere dag zijn pilletje kan slikken (ikzelf dus he) en een persoon van 19 niet...uhm....
hee dames... ik ben nu 3 weken niet ongesteld geweest,,maar sinds vanmorgen ineens ongesteld geworden!!! kan het zijn dat ik zwanger ben? ik heb ooo zo zere borsten pff . hahaaaaa
hahah je precies!!! Maar even serieus mijn poppetje is wakker....tot later dames!!! En jeem lach niet te hard!!!
Nou na 10 min weet k wel dat je m nie meer kan aflezen als er staat binnen 5 min en later geld ie niet..:S Heb wel vaker een test gedaan hahaha Fijne avond..!!
dames, ik moet het even kwijt: wat een briljante discussie hebben jullie de afgelopen pagina's gehad! Heb er echt van genoten! Liefs Annette
vind ik ook Meer speculeren natuurlijk en dan kijken of er nog van die "domme" mensen zijn die hier serieus op in gaan
leuk zijn we hier he?! Nou ik kom straks weer kijken of jeem nog iets spannends te vertellen heeft over die brief!!!
hallo dames, babs en stippeltje,Spannende daagies voor jullie. Hier nog geen weekend moet nog 1 daggie werken. Bah heb er helemaal geen zin in. Jullie maken er wel een grappige discussie van
nou ik mag er ook bij. woensdag een flush gehad en donderdag een IUI. Vanavond starten met progestron balletjes. Hopen dat dit voor een goede innesteling zorgt Tweede kerstdag mag ik van de arts testen.