dat deed ik de eerste maanden ook hoormaar na zoveel maanden ... achhet wend wel zeg maar!!!! OKÉ ik was sept zwanger en geloofde mijn ogen niet heb wel 40 testen er tegen aan gegooit.. tot die 8ste week.. wou die 3+ graag op mijn test zien.. en die werd dus 1-2 dus maar naar de gyn... en kreeg miskraam met 9 weken!!! zonde van al die dure testen he
Ja wij waren bezig toen ie 41 was ofzo... dus.. nee ik heb kinderen.. en jonge knulletjes paste niet meer bij mij.... dus..... en kwam hem tegen.. en dacht echt dat ie in de 30 was...... maar 10 jaar ouder dus
Dames, ik moet iets bekennen.... Dieven stelen partij luiers - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] Mwoehahahahahaa.......
Ja dat is heel erg (helaas kan ik hier ook over mee praten ben al 1x eerder zwanger geweest 3 jaar terug was toen niet echt gepland maar oh zo welkom.. en heb toen met 18 weken een MK gehad... ) en ook toen ik weet niet hoeveel testen gedaan en geloofde het pas bij de VK met de eerste echo
Hahaha mijn vriend zei gister nog Oh bij ah in de aanbieding maar alvast mee nemen kunnen we sparen hahahaha... Ja de een heeft een schoenen of tassen fobie... de ander een luier fobie
ppff nou hier ook moet nog zeker een week wachten, maar heb nu al allemaal rare syntomen.. wordtttttttttttttttttttttt gekkkkkkkk van het wachten
Zo, ben ik weer even. Gaat snel hier. ik ben 23, man 26 en we hebben 1 dochter van bijna 2! Hier kan ik de babyafdelingen helaas niet overslaan.,, Mag natuurlijk niet klagen, maar voor mijn portemonnee niet altijd even goed.