nou op dit forum zijn veel dames goed te spreken over deze testen nee het hcg weet ik ook niet maar ze zijn beter dan al die dure want die geven toch erg vaak vals posi uit!!! Er is ook een topic geopend bij de zwtesten enzo over welke nu het beste is ..... Waarom hoop opgeven? Tja je bent zwanger of niet, is het niet toch gewoon lekker doorgaan? Je kunt nu toch nog niet echt iets voelen hoor als je op kwaaltjes afgaat...
Dankje.... Oh ik kan het gewoon niet geloven!! Mijn NOD is vandaag, en ik had gisteren ook al een heeeeeeeeeel licht streepje, maar dat was te verwaarlozen... En daarom dacht ik: eerst morgen (vandaag dus) afwachten... Dus de hele nacht wakker gelegen omdat ik zoooo moest plassen maar ik moest het ophouden van mezelf omdat ik dacht dat ik anders alle hcg er uit zou plassen... hihi Dus vanochtend om 7 uur getest... (Ik hield het niet langer! ) en dit is het resultaat! Dus... HET KAN NOG MEID!
Hahahaha super meid ben echt heel blij voor je...!!! Nou ik zie t maandag wel hahaha...!!! Ik ga me snel in mn kleding hijsen want ben al te laat zie ik hahaha...
btw dit viel me gister ook op... ( sorry weer een kwaaltje i know) Zaten gister bij de makelaar... ivm dingen regelen voor ons nieuwe huis die vent zat een meter voor mij en me vriend... en ik ging zowat over mn nek van de geur die uit zn mond kwam... en mn vriend rook niks....:S:S Nu ga ik echt haha
Eerder zondag avond... Word altijd ongi in de ochtend Dus als t zondag aaf nog niks is weet ik al genoeg
@Jeem ja ga je daarvan uit dan? Meid ik hoop het voor je....maandag pas testen haal je toch niet hahahha
Nou ik heb dat echt al vanaf dat ik gestopt ben met de pil Maar ik wacht echt netjes tot maandag Mn vriend wil dat k t eerder doe en ik zeg NEE haha
he stippeltje echt fantastisch voor je. en Jeem test niet te vroeg, dan kan het negatief zijn. Dit zou jammer zijn, geeft stress en weer een test in de vuilnisbak.
ik zou morgen mogen testen maar zal het straks doen Ik heb mijn ochtendurine (ben pas een uur geleden opgestaan) in een bekertje in de koelkast staan... en ga nu dadelijk een test halen IK KAN NIET WACHTEN al is het maar 1 dag moest die negatief zijn, test ik maandag nog eens Maaareuh... normaal is het wel raar... ovutesten kunnen niet testen wanneer je zwanger bent, maaaaaaaaar ik heb wel op internet opgezicht en heb dus mn persona teststaafje gebruikt en ziedaar.. positieve ovutest... daarbij zit ik op het eind van mn cyclus... zou er dan toch iets waars aan zijn??? hoooop het grtjs, cindy
He Stippeltje, zie net je dat je zwanger bent.. onwijs gefeliciteerd zeg.. Hier is het een beetje raar allemaal, dacht maandag ongesteld te zijn geworden, maar tot de dag van vandaag zet het niet door. bijna niks, niet eens een inlegkruisje in zeg maar, dus alleen met afvegen soms een beetje.. en deze dag helemaal niks meer... dus vandaag is mijn NOD, maar ja.. dus als er vandaag ook niks meer gebeurd, morgen maar testen... en jij dan, je zou toch pas de 20ste je NOD hebben?? en toch een positieve test.. geniet er maar van.. heel gaaf voor je..
@Jeem goedzo meid!!!! Als je zwanger zou zijn ben je maandag net zoveel zwanger hahaha... @Nachtzon nou dan ben ik benieuwd!!!!
Daarom en vind t gewoon zonde van de test hahaha Weet toch al als ik nu ga testen dat ie negatief zou zijn... En heb liever een knaller als een twijfelaar