boah ja, zou ook een mirakel zijn... dadelijk in de eerste ronde zwanger... zucht... als ik woensdga ng niet ongesteld ben, doe ik ng een testje
het is gewoon z weird... ik heb blauwe aders op mn borsten, lijken alles kleine luchtbelletjes in mn onderbuik te zitten... mijn tepels doen pijn... we zullen maar afwachten, he
in feite weet ik het niet 100 procent zeker, maaaaar... dus 2 weken geleden op de vrijdag nr de doc... die zei: "eitje staat klaar, klussen maar"... en dus ongeveer 2 weken later zou dus morgen zijn... denk dus dat morgen mijn NOD zou moeten zijn... en als ik zwanger zou zijn, zou de test toch al getekend hebben, niet?
ja, dat niet maar hij zei binnen deze week dus kan het nog altijd een week later zijn Eigenlijk zei ie, als tegen kerst ng niet ongesteld, mag ik een testje doen en moet ik ng maar eens komen...
die test is goed hoor, ja mischien heb je veels te vroeg getest!!!! Ik zou even een paar dagen afwachten nu.....
Stippeltje gefeliciteerd. Nachtzon,Balen maar geen bloed geeft moed he!!! Hier nog 4 daagies Yeeeh hahahahaha
zit eens bij duidelijke testen etc.. op hier te kijken op pagina 650 ofzo.... en zie je jezelf staan... met zovel moet vorig jaar...... en zovele zijn intussen bevallen... hopeloos he?? IK GA STOPPEN MET ROKEN !!!!!!!!!!! BEN ER KLAAR MEE!!!
Succes...!! Hier alweer thuis van t etentje was er helemaal klaar mee..!! Mag morgen weer een dienst draaien van 11 uur...!! En ben nog steeds dood op..!! zo toe aan weekend