En ook nog een zelfde pendel. Hoop dat het deze maand al uitkomt. Anders 2010 een heel vruchtbaar jaar.
Nog 4 dagen voor testen... maar mn cyclus is niet echt betrouwdbaar... ben benieuwd wanneer ik nu weer ga bloeden... of liever niet
Jeej! Mijn vruchtbare dagen komen er weer aan! Nog even oefenen en dan kom ik hier bij jullie afwachten
He meiden, het wordt nu echt spannend voor een aantal he! Nog geen tekenen van een naderende ongi oid? Cindy, nog even en wij zijn ook aan de beurt. ALWEER een dagje minder. hahahaha verder ook alles ok?
@Jeem22 Dankedanke, nou ik ga eerst weer even oefenen! Vanavond dan he, nu ga ik weer even het forum verder afstruinen
Ja ik ga zo naar huis toe..!! Denk niet dat ik er vanavond ben ( ben echt dood op ) Eetsmakelijk en een fijne avond/weekend iedereen..!! En zodra ik iets weet horen jullie het allemaal
jaaaaaaa nog even he lizab!!! Heb nog geduld moet ik zeggen!! Ik ben er echt minder mee bezig deze keer ook fijn...hihi @Blond uuh wat doe je hier dan....aan de klus!!!! Ik ben er vanavond ook niet want ga popstars kijken!!! En heerlijk chillen op de bank!! Heb trouwens vandaag de eerste echte schoentjes gekocht voor mijn dochter....zooo leuk, en de hema had uitverkoop dus ja ook heel veel kleertjes!!! Voor mij dus weer eens niks natuurlijk hahaha
hallo, Zo weer even alles bijgelezen. Jullie gaan zo hard Hier nog weinig verandert,We wachten gewoon weer rustig af8)