Zolang jullie nu maar wel allemaal een possitieve test in de handen krijgen. Ik wil dat we allemaal knallend 2010 ingaan.
Ik zou t nie weten cindy ik had gister ook echt het idee dat ik ongi word... Nu nergens last van...:S alleen net gemerkt als k te veel loop dat k last van mn linker lies heb maar dat zal hier niks mee te maken hebben haha... En ja dat heb k dus ook elke x hoe dichter bij nod hoe meer ik denk te merken haha... Mn vriend kwam wel met een leuke opmerking: Je tieten zijn echt groter geworden niet normaal...!! Hahaha altijd leuk om te horen
haha dat is leuk om te horen idd..... Ja gister was er nog niks vamorgen ook niet en nu zo`n heel licht zeurderig gevoel niet zoals je ongi wordt. Ja en weet je wat het is des te dichter je op je nod aangaat krijg je ook altijd meer klachtjes zwanger of niet dus ja eigenlijk is het wel normaal dan!!! Ik weet wel dat na je eisprong je borsten altijd voller zijn, als je hier eens op gaat letten zul je ook weten of je ei si geweest. Maar ja dat zijn allemaal van zo`n dingen!! En test vertelt je de echte waarheid toch uiteindelijk!!! Afwachten maar....jij weet het bijna!!!! @P26 dus jij gaat eerder testen? Heb van iemand hier p het forum gelezen dat ze die test heeft gedaan die je 5 dagen voor je nod kunt doen, was neg, nu op haar nod positieve zwschapstest!!! Ja dus dat vroeg testen heeft geen zin!!!
Ik heb het niet in de planning om eerder te gaan testen. Ik heb vandaag voor het eerst sinds tijden geen last van mijn buik. Wel is mijn rechterborst aanzienlijk groter dan mijn linker. Normaal is het verschil niet zo groot. Ik hoop maar dat allemaal nog positief is.
Nog 1 dagje te gaan. Ben best wel zenuwachtig. Vandaag al tig keer naar de wc geweest. Heb elke keer het gevoel dat ik ongie moet worden. Dus niet. Morgenvroeg maar eens een testje doen.
spannend ingie...!! ik heb dat nu al elke x naar de wc gaan om te kijken haha erg he En ja dat hoor je vaker voor je nod testen nega.. en op nod licht positief dus ik wacht toch echt tot maandag
Nog niet eerder meegemaakt: koffie smaakt me helemaal niet meer? herken je dit ook Jeem, of drink je geen koffie normaal? ik wel, maar vind het echt vies geworden! Raar he. Ik lees er wel veel over dat het een symptoom kan zijn.
ik heb nog 5 dagen te gaan maar ik ga pas testen als ik 2 dagen te laat ben anders is het denk ik een hele grote teluerstelling. Vorige maanden heb ik het wel gedaan en dan was ik 2 dagen niet te genieten de eerste dag na de test en de 2e dag toen het op gang kwam. prettige avond allemaal en ik hoop voor de mensen die morgen mogen testen dat ze wel lekker slapen
Uhm ja ik drink wel koffie en ook ik heb hem van de week laten staan en ben over gegaan op de thee maar misschien ook gewoon omdat ik meer trek had in thee Achja die kwaaltjes weten wat en zoals cindy hier al zei... T kan ook allemaal je menstruatie zijn helaas... We wachten gewoon geduldig af hier
Pina, Whaaw.... dat klinkt goed, had ik ook bij mijn vorige zwangerschap, al voor de NOD. En, nog iets positiefs, ik heb net je temperatuurkaartje bekeken... zo'n kaartje herken ik van mijn vorige zwangerschap... die dip 7 dagen na je eisprong (innesteling) en daarna je temp. nog hoger dan ervoor. Ik duim voor je, want ik denk dat je zwanger kan zijn.
Oooh Eva, wat leuk om te horen. Heb jeje kaartje nog????? ben erg benieuwd! had jij nog klachten voor nod?
Nou indd pina ziet er zeker heel goed uit...!! Ik temp niet.. Ga gewoon lekker dromen op mn kwaaltjes en dan teleurgesteld zijn als k gewoon ongi word haha..
Ja heb ik nog, is een geschreven kaartje en is al een tijdje geleden, want mijn zoontje is nu al 8 maanden. Mijn klachten destijds voor nod; - koffie smaakte me niet - steekjes in baarmoeder - tandpasta kreeg ik braakneiging van - in neus slijmvlies opgezet - blaasontstekingsgevoel - ook vaker naar toilet - pijnlijke borsten - 2e temp. stijging na eisprong Welke symptomen heb jij?
Ken er ook een paar de steekjes blaasonstekingsgevoel... pijnlijke voornamelijk harde schijven in mn borsten gevoelige donkere tepels... rommelende darmen en noem maar op :S
gevoelige, donkere tepels (enkele witte puntjes rondom) en blauwe aders op mijn borsten kreeg ik iets na nod... is ook een goed teken, Jeem... ik zal voor je duimen! Wanneer ga je testen? Maar... die temperatuurkaart van Pina, die geeft hoop! Ik temp. nu ook weer, omdat een temp-kaart zoveel meer kan zeggen dan de symtomen, veel symptomen kunnen ook een aankomende ongi zijn en tempen geeft toch meer duidelijkheid (ook vind ik het belangrijk om mijn lichaam te kennen) zo weet ik dat ik sinds de bevalling nog geen eisprong heb gehad. Maar.... borstvoeding remt deze dan ook af.. en langzaam keert de vruchtbaarheid weer terug (kan 2 of 3 cyclis duren).
Eigenlijk had ik me voorgenomen om mijn symptomen niet hardop te zeggen/schrijven om mezelf het niet erger te doen laten lijken... maar ja.. Nou die oranje symptomen dus. Geen last van mijn borsten. mijn rechter voelt wel wat zwaarder. - licht onvlambaar, ben snel geirriteerd en loop de hele dag te zeiken om mijn vriendje echt heel erg.. mijn hormonen, niet normaal. Maar misschien wel omdat het toch wel erg spannend wordt. Tijdens mijn eisprong heb ik snachts 3x enorm overgegeven. ik had buikpijn. Ik dacht dat er wel 3 eien vrij kwamen. Dus wie weet hahah. Dat had ik nog nooit gehad zo erg. Veel gapen. Trek, kan heel veel eten. Totaal geen zin meer om te sporten normaal deed ik dat bijna elke dag. nou tot zoveer even..
ja ik heb ook die witte bultjes vooral aan de rechterkant links iets minder maar die is ook iets minder gevoelig.. Ik ga maandag testen als ik morgen niet ongi ben.. En ook ik ben chaggo en soms onredelijk (viel mn vriend erg op )