Ja ach ik merk het allemaal wel... Bruinverlies is al weg sinds gister.. Maar misschien toch het begin van mn ongi... misschien had ik deze maand een langere cyclus ofzo kan ook..
ze hebben nog niet eerder iets gevonden maar nu ga ik weer niet hiervoor maar ik vraagm meteen even of ze ernaar kijken. Ik ben er vandaag bij de arts wel even over begonnen en hij melde mij dat ik mij geen zorgen moet maken en als het over een half jaar nog niets is dat ik dan een keertje terug moet komen maar zolang ik regelmatig bloed en mijn temp elke maand netjes omhoog gaat dan kan hij voorlopig niets. Ik ga wel beginnen met de temp opnemen want die heb je van meer dan een maand nodig voordat ze verder gaan kijken. ik hoop dat er uit een pendel iets komt ik heb nu wel een mailtje gezonden aan van de vrouwen die het doen maar nog geen reactie gehad.
halloooo, Hier nog niet getest denk dat ik het morgen doet. Aangezien ik vorige zwangerschap ook pas laat positief teste. Wil ik toch nog even geduld hebben. Jeem,Spannend nog hoor. Lizab,Veel succes vandaag!!! En alle andere meiden hoop dat iedereen positief test!! Babs,Lukt het stoppen met roken nog???
hey jeem, heb je al getest vandaag? Ik zou vandaag ook testen, maar heb het toch niet gedaan. Ook omdat ik vanmorgen al naar de w.c. was geweest, en toen weer mijn bed in ben gegaan. Ik denk dat ik morgen ga testen. Achja mijn vorige cyclus was ook 34 dagen, dus kan ook nog maar beter even wachten. Maar jij had toch wel kwaaltjes he? ik lees dat je bruinverlies hebt gehad? Maar niet ongi nu? Spannend hoor. groetjesss
ik ben vandaag vrij en zit dus op de computer ik zat net op predictor.nl te kijken en daar zeggen ze dat je al 4 dagen voor nod kan testen. Hebben jullie daar ervaring mee? denk dat ik er morgen dan maar een ga kopen. het is nu van dat kut weer heb geen zin om in de auto te stappen
Heey Nee nog niet getest.. wil nog wachten tot morgen of overmorgen Misschien heb ik een langere cyclus ofzo en zou het dus zonde vinden om nu te testen en vanavond of morgen ochtend ongi te worden...:S Dus nog maar dagje afwachten
Nee klopt vandaag is mn NOD... Had mn banner al aangepast ivm bruinverlies maar aangezien dat weg is... Dus wil nog even wachten je weet maar nooit
Ah oke, ja als die bruin verlies nu weg is, dat is in ieder geval nog geen ongi. Poeh spannend hoor. Voel je nog rare dingen ofzo dan? Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen af en toe steken onder in mijn buik. Maar mijn lichaam heeft me al vaak genoeg voor de gek gehouden, dus ik ga ervan uit dat ik ongi word, ook omdat ik niet weet wanneer ik mijn ei gehad heb, en of ik mijn ei wel heb gehad. De test ligt wel thuis, maar kan mooi even wachten van mij. Groetjesss
Uhm ja raar gevoel in mn baarmoeder... Meer trekken als krampen zeg maar ( maar ook dit kan ongi betekenen) en mn boobs are killing me en dat heb ik al een week...!!! Maarja ik wacht echt nog tot morgen en als ik het red tot over morgen...!!!
OH JEEM!!! Hou me niet langer in spanning! Volgens mij ben jij hartstikke zwanger!!!! Wil je het niet weten dan??!!! Liefs
Ja ene kant wel maar aan de andere kant misschien is mn cyclus 28 dagen ipv 27... en dan moet ik vandaag ongi worden... ( langer als 28 dagen is niet mogelijk dat heb ik namelijk echt nog nooit gehad ) dus vandaag nog ff 1 dagje wachten.. Al kriebelt t wel hoor
en ja ik wil toch met ochtend urine testen dus dat gaat zowiezo niet meer hahahaha... Ja ik eigenlijk ook wel heeeel erg hoor...!!!!
ik heb ook zo'n trillend beentje nu ik zit hahahaha Ja niet verw8 van mezelf dat ik het zo lang vol kon houden... Ben ook een soort en met van trots op mezelf... Aangezien ik een heel nieuwsgierig persoon ben haha
Hahaha ja indd zo denk ik ook..!! En indd wijze woorden hahahahaha Oeh morgen hoef ik misschien ook niet te werken... Hoor net dat t vanmiddag weer gaat sneeuwen en dan rijd de tram morgen weer niet
Zo, boodschappen gedaan (Lopend), oprit weer redelijk sneeuwvrij gemaakt, met de hond in de sneeuw gespeelt en mijn warmeten al binnen. Zometeen nog even dweilen, ik kan wel aan de gang blijven hiermee. Straks nog lopend naar het werk toe. Ik hoop dat het woensdag weer iets beter wordt, dan moet ik met de auto naar mijn andere werk. Ik ben het niet gewend om met sneeuw te moeten rijden.
oh dat heb ik net zo veel witte afscheiding! goed of slecht teken? ik voelde me net ook lichtelijk misselijk na mijn ontbijt. ooohhh ik hoop het zo! zou fantastisch zijn als we een rot jaar op zo'n manier kunnen afsluiten. ppff wat duurt het toch lang