ei voorbij.. nu wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

Ingie gefeliciteerd. hoe lang ben je bezig geweest.

2. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    2e ronde. Kan het zelf ook nog niet geloven. Gisteren een hartstikke witte test. En nu een streepje.

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    VAN HARTE !!!!! WAUW!! En hoe reageeerde je vriend/man?;)
    Ik mag morgen testen!
    WHaa..

Ik zit met een probleem; wanneer vertel jij het? direct aan je (schoon) ouders of hou je het nog weken voor je?? ik weet het nog niet.. Maar eerst een positieve test he...
    x
    Pina

4. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Mijn man had het ook niet verwacht. Dat het zo snel zou gaan. Ik denk dat we wachten tot 12 weken. Vind dit wel heel erg moeilijk hoor.

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Gefeliciteerd...!!!

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik zou het denk ik niet snel vertellen, omdat het vaak misgaat maar ik weet niet wat ik zou doen als het zover is.
    ik zou gewoon doen waar je je prettig bij voelt.

7. eeva

eeva Niet meer actief

Ha, ha... ik heb ook zo'n pendel die nog ver weg ligt! Kijk eens naar de pendel van Vosje door AstridDi, ze heeft positief getest voor NOD en heeft ook een pendel voor Maart 2001. Dus het kan nog steeds, succes meid! :)

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hmm geloven jullie echt zo in die pendels...???

Ik niet echt...!!

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik weet niet zo goed wat ik geloof maar op een of andere manier zal er wel een grond van waarheid inzitten.
    ik heb net nog een mail naar een ander gezonden om te kijken of het erop lijkt.
    ik heb al veel mensen met maart 2010 gezien.

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    de een zegt bij mij januari en de ander zegt weer maart...!!

En dan zul je zien dat t februari raak is hahahaha

11. eeva

eeva Niet meer actief

Whaaaaaaaaaw Ingie, Gefeliciteerd!!!!!!!
    Gisteren wit en nu een streepje, te gek!

Geniet er van.

Ik zou het snel zeggen bij 6 weken ofzo, waarom moet men er van uit gaan dat het mis gaat. Ik heb het bij mijn zoontje ook al voor 6 weken vertelt! Er was niemand met negatieve reactie, omdat ik het zo vroeg zei. Doe gewoon wat je hart je ingeeft!

12. lautjep

lautjep Niet meer actief

alles heeft zijn voor en tegens.
    Ik denk dat jullie het er samen over eens moeten zijn en het dan moeten doen. als je het maar samen doet dan komt het goed

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ingie, gefeliciteerd!!!!!!!

Hier ook een pendel voor maart. Schept erg veel hoop dat er veel mensen toch nu al raak testen, want maart klinkt idd nog zo ver weg!

:)

Ik heb trouwens nog wel een leuke vraag. Hebben jullie al enig idee hoe jullie het aan familie willen vertellen?

Wij willen eigenlijk een shirtje laten maken met 'ik word' op de voorkant en 'grote zus' op de achterkant. Niet zo orgineel geloof ik, maar wij vinden het erg leuk. :)

14. P26

P26 Niet meer actief

Ingie, heel erg gefeliciteerd.

hier nog 4 dagen ik voel nog helemaal niets.
    Ik heb besloten om vandaag toch vast naar de apotheek te gaan met het recept voor de clomid. Ik ga er toch maar vanuit dat ik ongesteld moet worden. Wanneer dit precies in de kerstdagen valt, kan ik nooit op dag 3 starten met de medicijnen. Waarschijnlijk dat mijn apotheek dit ook niet gelijk kan leveren.

Ik voel echt helemaal niets, geen kwaaltjes. Vandaar bovenstaande

15. Alita

Alita Niet meer actief

INGIE GEFELICITEERD MEID!!!!

Super.....en over het vertellen, ik ga het gelijk vertellen als ik zaterdag positief test hoor. Waarom gaat het fout? Je leest het hier wel vaker maar hierzijn ook veel vrouwen met problemen om zwanger te worden, snap je?
    Bij onze dochter wilden we toen ook wachten en waarop? Als het fout zou gaan hoe vertel je hetdan? "uhm ik was zwanger"
    Maar dat is ieder zijn eigen keus natuurklijk, maar bij je eerste zwchap was het anders nu denk we vertellen het gelijk, des te meer vreugd!!!

Hoe gaat het met de rest?
    Her is het zeurderige gevoel helemaal weg sinds gisteravond? Wordt je ook niet veel wijzer van!!!
    NOg even wachten!!!

16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ingie,gefeliciteerd!!!

Wij hebben het bij de vorige zwangerschap ook gelijk aan iedereen verteld.
    Maar toen ging het mis bij 8 weken.
    Maar dan is het toch wel fijn dat iedereen het weet.
    Dan snappen ze waarom je jeklote voelt.
    Voor ons was dat wel fijn.
    Maar bij mijn volgende zwangerschap vertel ik t alleen mijn ouders en schoonouders.
    En derest pas als ik mijn eerste echo krijg.

Maar hier nog niet getest.
    Ik heb met mijn vriend afgesproken te wachten tot donderdag als ik in de tussentijd niet ongi ben geworden natuurlijk.

17. Alita

Alita Niet meer actief

En die pendels, kom op meiden ze doen het "op gevoel" ik vindt het wel grappig maar om daar nu in te geloven?
    Maar dan gevoof ik helemaal niet in zo`n para gedoe!!

Ach ja ieder het zijne....

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owhhhh anooooo spannend....!!!!

Hier lekker aan t humeuren ( ongi he krijg je dat )
    Als ik zwanger ben vertel ik het alleen aan de familie en schoon familie... Voor zover ik mn mond kan houden..
    Aangezien mijn moeder in almere woont niet echt om de hoek dus denk ik dat ik een leuk gedicht in elkaar fabriceer en die met een positieve zwangerschapstest op de bus doe :) Of ik ga er langs met een rompertje en schrijf er wat leuks op

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    En indd ga met cindy mee over de pendel ( ik heb er zelf ook 2 aangevraagd gewoon voor de grap...) Maar ik geloof er niet zo in hoor...Zoals ik al eerder zei... heb er 1 voor januari en een voor maart en je zult zien dat t dan in februari raak is

20. Alita

Alita Niet meer actief

jeem hoe voel je je ***?

Deel Deze Pagina