ei voorbij.. nu wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja beetje kut maar joh..!! wereld vergaat niet ;)
    En heb mezelf echt voorgenomen er minder mee bezig te gaan zijn... Gewoon voor mezelf... ( blijf wel gewoon topicen hoor ) maar minder op mn lijf letten en is t raak dan is t raak en zo niet dan niet..!! Mn vriend vond het wel erg jammer die was er echt van overtuigd dat ik zwanger was vond t eigenlijk wel zielig voor hem...
    Gister avond lagen we in bed en hij heeft me echt t mooiste van alles gevraagd/gezegd ( nee niet trouwen ) Heb natuurlijk bijna 3 jaar terug een mk gehad met 18 weken... en heb dit kindje toen ik het geslacht wist al gelijk een naam gegeven ( Diego ) hij zei dus gister als we een zoontje krijgen word zn 2e naam Diego ( Als ik dit goed vond ) dus toen lag ik jankend in mn bed natuurlijk haha

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hi meiden dacht kom hier even neuzen, mijn ei is afgelopen zaterdag geweest dus ook op het wachtbankje...
    Maar nou vroeg ik me af...heb sinds gisteravond een gevoel alsof ik ongi moet worden, herken dit helemaal niet, zou het een soort na ei pijn kunnen zijn...:)
    zere rug en lage buikpijn....

3. Alita

Alita Niet meer actief

aaaaahhhh wat lief!!! Ja ik denk maar zo we kunnen wel zwanger worden er zijn hier dames die mischien nooit hun wens beantwoord krijgen dus mogen wij dan klagen als het niet gelijk raak is?

Is ook zo de werld vergaat niet, is het deze rondebij mij niet raak erg jammer!!! Maar volgend jaar ben ik beslist wel zwanger!!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

@Noni hoe weet je dan precies wanneer je e was?
    Kan je eisprong zijn nu wat je voelt...i

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Heb vanaf donderdag ovutesten gedaan en zaterdag dikke vette streep, zondag en maandag niks meer, maar zou voor de zekerheid straks nog een testje kunnen doen, heb er toch genoeg liggen...

6. Alita

Alita Niet meer actief

hm ja dan weet ik het ook niet, kan het ook niet de napijn zijn van het ei? Want iets anders kan ik me niet bedenken....

7. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Hoi hoi allemaal,

Ik lees in diverse berichtjes iets over "pendel aanvragen"
    Wat houdt dat precies in en hoe moet ik dat doen???

En voor jullie allemaal een bolle buikenjaar in 2010 toegewenst!!!

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja zo denk ik ook krijgen we een 2010 of een 2011 baby? hahaha

Als er maar een baby komt ;) en aan de ene kant zie k t zo...
    Toch weer 2 maandjes extra kunnen sparen voor leuke baby dingetjes hahaha hoe langer het duurt hoe meer ik straks kan shoppen :D:D:D

9. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja ik heb alles al.....

10. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik heb vanmorgen een test gedaan.
    Hartstikke negatief. bah wat balen.
    Nou ongi, kom maar op dan, waar wachten we nog op.
    Mijn vriend vond het ook erg jammer.
    Hij zei " man we hebben het zo vaak gedaan, je hebt me afgepeigerd "
    Hahaha.
    Ik vind het zo jammer dat ik mijn ei niet voel.
    Volgende maand na dat 14 maar vrijen, of nog een week later.
    We zijn nu een half jaar bezig geweest....pfff wanner is het nou een keertje raak.
    Ik dacht eerder altijd dat je zo zwanger zou worden, maar ik vind dat het erg lang kan duren, ook als ik vaak alle verhalen lees.
    Er word over zwangerschap veel te leuk gedaan, ook op tv enzo.
    Dat snap ik dan niet, hoe komen die roddels in de wereld?
    Nouja meiden, iedereen succes gewenst in het volgende jaar, of dit jaar nog.
    Groetjess Layla

11. Alita

Alita Niet meer actief

pff lees ik weer van alles hier van meiden die posi getest hebben en dat een paar dagen voor nod.....dan denk zou ik? hahahaha neeeee

12. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    Ohja...en tis aan de ene kant dan wel weer positief, dan kunnen we met kerst en oud en nieuw drinken dames!!! niemand die iets door heeft.
    Groetjesss

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja indd ik neem lekker een glas champagne hoor 31 december ;)
    En een wijntje op mn Bday :D

14. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    Moet ik eerst wel zeker weten als ik ongi ben...ohjee als dat nu maar niet uitblijft met kerst...pff kom op duivels.... nu mogen jullie komen.
    grrr en waarom had ik al die tijd nu dan zo steken in de buik??? al een dikke week geleden.
    En ik had vorige week gevoelige tepels, is nu over.
    Why .... Alleen omdat ik ongi moet worden? pff is toch niet leuk meer dat lichaam zo...
    Misschien ga ik toch maar eens ovu testen proberen.
    Uhm...je krijgt er dan stuk of 5? en moet je gokken, als je ei hebt....dan de test doen ofzo??? en als hij negatief is, de dag erna weer? of om de dag?

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ovu testen kun je online het goedkoopst kopen, ik heb er de laatste x 25 besteld, op de gebruiksaanwijzing staat op welke dag je moet beginnen elke dag tot je je ei gevonden hebt.
    Ik doe dan voor de zekerheid 2 dagen extra...
    Die van sensi test zijn heel goed...

16. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    uhm. als je ze besteld, gooit de postbode het dan door de brievenbus? past her daardoor?
    stel je bent niet thuis, en hij geeft het af bij de buren...niet echt handig.
    ik denk dat ik gewoon in de winkel eens ga kijken. pff vind het wel een heel gedoe hoor, wil helemaal niet zo bezig gaan, maarja is nu ook wel lang genoeg gewoon geprobeerd.
    Bedankt voor de info

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Het past door de brieven bus, zit in een gewone eveloppe waar niets staat....echt heel handig hoor via internet

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb net een echo van mijn buik gehad. ik heb een ontsteking in mijn 12-vingerige darm. aan mijn baarmoeder zag hij niets. Helaas!! Hopen dat het nu snel doorbreekt dan kan ik op naar de volgende ronde. wel een voordeel ik ga volgende week op vakantie met de hele fam. kan ik gewoon drinken.

19. P26

P26 Niet meer actief

maak van het negatieve idd maar wat positief.

Oh mijn kookwekker gaat even de gevulde paprika uit de oven halen.

20. lautjep

lautjep Niet meer actief

gevulde paprika wat een goed idee naast dat je hier je verhaal kwijt kunt doe je ook nog het eten voor die avond op.

Deel Deze Pagina