ei voorbij.. nu wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

ja lekker he

2. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Kheb even gekeken naar die ovu testen.
    Maar ik vind er wel veel prijs verschil in zitten.
    Welke zijn nu dan wel goed?
    En zijn ze in de winkel duurder dan deze? hier komen nog bezorging kosten overheen he.
    Groetjess

3. P26

P26 Niet meer actief

ik zou het niet weten, ik heb deze periode voor het eerst ovu testen gebruikt, in combinatie met een behandeling bij de gyn. Ik had van clearblue meegekregen, maar hij heeft bij mij nooit positief aangegeven. Terwijl ik bij de echo toch echt tegen de ovulatie aanzat en 2 dagen daarna hem ook heb gehad.

4. P26

P26 Niet meer actief

zo dat heeft gesmaakt. Voor mijn man een bordje in de koelkast.

5. Alita

Alita Niet meer actief

he p26 hoe voel jij je?

Ik heb zo af en toe een zeuredrig gevoel maar het komt en gaat? Hoop niet dat mijn ongi eraan komt...

6. P26

P26 Niet meer actief

ik had geen buikpijn meer, maar zostraks toch even last aan de rechterkant van de buik. Ik was rond een uur of 10 ook wat trillerig alsof mijn bloedsuiker te laag was.

Ik heb zonet wel alvast Clomid tabletten in huis gehaald. Als ik wel ongesteld wordt moet ik hiermee op dag 3 starten.

7. Alita

Alita Niet meer actief

mm tja ik denk dat je nog niet echt iets kunt merken nu?! Ik voel me alleen alsof ik ongo wordt maar dat hebben veel dames die naderhand toch gewoon zwanger waren dus ga er niet gelijk vanuit dat ik niet zwanger ben...

Ja want alles is dicht he, straks?!

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    meiden, hier ontzettend goed nieuws. IK BEN AANGENOMEN!!! joepie!! Nu eindelijk een geweldig leuke parttime baan. O, ik ben zo ontzettend blij.. :D

Kom later nog even terug, nu eerst nog een dansje in de woonkamer maken.

9. P26

P26 Niet meer actief

Er zit toch niet echt iets anders op dan gewoon af te wachten.

Toen wij net waren begonnen, had ik iedere ronde veel kwaaltjes met name ontzettend zere borsten. Het klinkt raar, maar mijn tepels zijn groter geworden sinds ik gestopt ben met de pil. Maar wat ik wou zeggen, veel kwaaltjes en iedere keer dachten we dat ik zwanger zou zijn, maar mijn cyclussen werden langer en langer en langer, dus iedere ronde getest, getest en getest.

Ik wacht het nu af. Ik vind het nu wel extra spannend, omdat we zo een geweldige begeleiding en behandeling hebben gehad.

10. Alita

Alita Niet meer actief

GEFELICITEERD LIZAB!!!!!

Zo dat is nm 1 en nu nog positief testen dan kan jouw`n nieuwe jaar niet meer op!!!

@P, ja ik hoop het ook voor jullie meid het is je zooo gegunt!!

We weten het binnekort....wannneer gaan jullie testen dames?

11. P26

P26 Niet meer actief

Lizab, heel erg gefeliciteerd, ik hoop voor je dat je het er erg naar je zin gaat krijgen.

@cindy wij gaan 1e kerstdag testen.

12. Alita

Alita Niet meer actief

dus 1 dag eerder?
    Ik ben nog zwaar aan het nadenken want eigenlijk vindt ik het zelf altijd stom om vroeger te testen maar ik wil nu al hahahaha

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Gefeliciteerd Lizab...!!!

Ik ben ook eindelijk op mn werk aangekomen..!!
    Vraag niet hoe maarrrr ik ben er hahaha..
    Ik weet nog niet wat ik ga eten ligt er ook een beetje aan of ik alleen eet vanavond of niet...

14. P26

P26 Niet meer actief

wij testen een dag eerder, zodat als het positief is, wij dit nieuws gelijk met de gezinnen kunnen delen.

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij testen denk ik ook 1e kerstdag/of tweede. (volgens mij loop ik gelijk met cindy ipv met mijn banner)
    Dan kunnen we het evt. meteen vertellen. Is ie nega, dan wacht ik denk ik tot oudjaar. indien nog geen ongi dan maar testen.. :D

enne.. bedankt voor alle felicitaties.

16. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Hierbij mijn testje. Gisteren gedaan.
    Voel me super goed. Alleen vreselijke hoofdpijn.

17. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik was net bij de etos om even tampons te halen voor morgen. toch stiekem een test gekocht mocht het zo zijn dan kan ik het morgen meteen doen.
    ik denk het niet want dan hadden ze het op de echo toch gezien vandaag.

wat super dat die baan is gelukt. op naar een hele nieuwe toekomst.

18. Alita

Alita Niet meer actief

@Ingie mooie test meid zo eentje had ik met mijn dochter toen ook!!!

Ja ik wil het ook weten mischien dat ik de erste al test ivm familie bezoek!!!

19. lautjep

lautjep Niet meer actief

de foto staat er wel onder. zie ik het goed en zie ik een streepje??

20. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Een heel licht streepje. Deze week nog maar 1 doen. En als deze eraf knalt de vk maar bellen. Spannend weer. Mijn man vind het ook weer spannend. Zijn er super blij mee.

Deel Deze Pagina