NOD getest maar toen bleef de test helemaal wit. Gisteren nog 1 gedaan en toen een heel licht streepje.
Nee. Nog steeds niet. Daarom is het ook zo moeilijk om het te bevatten. Vorige zwangerschap voelde ik voor dat ik kon testen al dat ik zwanger was. Nu helemaal niets. Alleen hoofdpijn. Verder helemaal niets. Ook niet misselijk.
mm ik heb een beetje een zeurderig gevoel namelijk, ben zo bang dat ik niet zwanger ben maar ongie wordt!!
nou ik heb het ook niet meer! voel van alles! word net wakker ben zomaar in slaap gevallen op de bank, heb nu hoofdpijn! gisteren in bed pijn scheuten in onderrug, voel mijn borsten af en toe (branderig gevoel) ppff word er wel heel erg onzeker van!
nou idd ppff heb dit ook nog niet eerder gevoeld! was vergeten te melden dat ik vanmorgen misselijk was toen ik wakker werd! ppff ik denk dat ik 4 dagen ga slapen haha
mm had ik gister maar wel heel lichtjes hoor dus ja of het nu iest was?! Nu alleen een vaag zeurend gevoel af en toe.....
Ik was/ben ook nog steeds dood moe... Slaap alsof ik weken niet geslapen heb...Kan zelfs uitslapen haha.. Ligt denk ik ook echt aan t weer..!!( bij mij dan he )
hey jeem. wat voor werk doe je eigenlijk? dat werk wil ik dan ook wel..haha lekker ondertussen op internet
Nou ik werk als receptioniste... Zit een beetje overal en nergens...!! regio receptioniste noemen ze dat.. Zit dus ook op panden waar niks te doen is ( zoals de hele week op dit pand...) aangezien er 3 mensen aanwezig zijn verveel ik me rot en ga k mezelf dus vermaken met i-netten Maar heb ook panden waar k geen eens tijd heb om internet te openen hahaha
nou ik ga jullie maar eens verlaten! ff kerst inkopen doen! en ff op andere gedachten komen want zit mezelf beetje gek te maken
Zo... Heb alles van jullie meegelezen en ik geloof dat ik me hier ook maar gezellig bij aansluit.. Als dat mag Heb volgens mij gister me ei gehad, maar weet t ni zeker want ben deze maand 2x ongi geweest dus ben me ei een beetje kwijt... Al een tijdje gestopt met de pil, maar me lichaam is er nog steeds van in de war! Wat een troep dus eigenlijk!!! Maar goed, nu dus weer afwachten......