ik ook hoor. Maar ik denk echt dat ik nog even wacht Anders verspil ik al die testen dat vin ik zonde. Ik heb clearblue gekocht dat je gelijk zie hoeveel weken je ben. Dus vind het zonde om die maar ineens even te testen. Dus ik wacht tot donderdag of vrijdag als ben ik heeeeeeeeeeeeel nieuwschierig.
jah indd dan snap ik je hahaha.. Ik heb gister ff nieuwe besteld van matcare.. 5 stuks gelijk een voorraadje hahaha.. Hier word de ongi al wat minder gelukkig... En hoop voor jou dat je niet ongi word...!! leuk kerst kado joh
gelukkig dat de ongi al minder word. Dat schhelt weer dan ken je weer verder. Wanneer is je volgende nod dan??
ben je een middag weg kan je daarna heel veel reacties lezen. wel erg leuk hoor. Ik ben het met jullie eens mensen zetten heel veel rare dingen op een forum. waarom doen mensen dat toch. ik hoop dat ik morgen ongestelt wordt dan kan ik verder naar volgende maand. ik ben heel erg zeker dat het niets is na het onderzoek van vandaag. anders was het wel genoemd toch. je kunt het toch al meteen zien op een echo??
18 januari pas hoor... Maar gaan er vol goede moed weer tegen aan mn ei komt begin jan dus das ook wel grappig nieuwjaarsdag en de dag erna mn vruchtbare dagen
Ik heb geen id hoe dat zit met een echo... D8 dat je t pas na 5 weken kon zien ( maar dat denk ik hoor )
het ging om mijn darmen daar heb ik al jaren problemen mee wij hebben het niet over een zwangerschap gehad maar ik denk dan dat als hij iets had gezien dat hij zijn mond wel had open gedaan.
ik denk dat de arts niet verder kijkt dan dat zijn neus lang is...ik had het gewoon gevraagd trouwens!!
het is een kennis van mijn ouders en mijn ouders hebben nog geen idee daarom wou ik geen slapende honden wakker maken. verder heb ik te horen gekregen dat ik weer een ontsteking heb in mijn darm en ik was een beetje verdrietig hierover dat ik zwanger worden even vergeten was ik kijk wel hoe het de aankomende dagen gaat
Balen meid...!! Heb je er veel pijn aan of juist nergens last van..?? Hmm wel kl*te... Ik ga lekker genieten van een avondje alleen ( vriendlief is op de bonne fooi naar het Feyenoord stadion gegaan om te kijken of hij nog kaartjes voor de voetbal van vanavond kon krijgen ) BAH..!!
ik heb al vanaf dat ik 9 maanden ben buikpijn dus dat valt niet meer op alleen nu was het wel heel erg. ik moet elke 4 tot 5 maanden terug voor onderzoek om te kijken of alles goed is dus ik wacht altijd tot het onderzoek voordat ik naar een arts ga. verder ben ik niet ziek of zo alleen ik ben wel bang dat het zo niet makkelijker wordt om zwanger te worden. als je een ontsteking hebt dan wil het mogelijk niet. maar even afwachten maar ik ga voor 2010
ik vind het een twijfelaar jeem. Ik kon de verleiding toch niet weerstaan Maar ik heb nog de clearblue die doe ik vrijdag. Dat si duidelijker als dat getuur met die streepjes. Vind dat erg irri