Uhm ben ik nu ongi of niet? Giser kreeg ik roze afscheiding, en dacht dus, oke nu ben ik ongi. dus ik tampon in gedaan. vanmorgen bij het verschonen, zag ik haast niets. Maar wel een nieuwe in gedaan. en 3 uur later wilde ik ff kijken, en toen zag ik heeeel klein beetje maar... Huh???? ik dacht dat ik ongi was... Tis weg.... Of komt het straks toch ineens? Raar hoor. grrr
bij mij is er nog niets te zien maar ik denk dat het pas morgen komt nod zag ik net bij mijn handtekening is pas morgen even wachten dus
Heb ook mn ei achter de rug(als het goed is dan).... Nu is het wachten,wachten en nog eens wachten....
babs,de foto is erg onduidelijk maar ik had hem geplaatst in het onderwerp vage en duidelijke testen. Cindy,Ik ga vrijdag testen dan is mijn vriend ook vrij en die wil effe meekijken.
ik normaal ook hoor. Maar nu die die van gister heeft gezien zegt ie ik wil nou ook is ff mee kijken. Nou ja dan doe ik m maar een plezier he!!!
haha hoe voel je je? Ik heb kramp in mijn benen is ook weer zoiets vreemds!! Nog altijd die metaalsmaak en last van mijn maag!!!
ik had dat ook vorige week kramp in bovenbenen heb ik ook vaak als ik ongiben. Nu voel ik dat mijn buik zwaar is zeg maar. Dat had ik de vorige zwangerschap ook voor het eerst en na de miskraam nooi meer gevoeld en nu weer wel. Owwwww,ik ben zo benieuwd!!! Ga je het nog niet testen nog volhouden of niet???
jawel hoor kijk het even aan hoe ik me voel en wat ik denk mischien test ik vrijdag een dag voor NOD.... Als ik deze klachtjes hou en nog niet ongi ben tenminste!!
oh jee das niet best als je darmen los gaan hahahahaha ik ben even in een melige bui ofzo. kom omdat ik moe ben dan ben ik altijd een beetje vervelend. Nog 45 min en dan lkkr klaar hier op mijn werk en dan lkkr 4 dagen vrij heeerlijkkk
HOi meiden Nog nieuws hier? (kom ff snel langswaaien) Hier niet.. wel vandaag even bij kruidvat geweest, dus de testen zijn vast in huis. nu nog afwachten..