ik ben 1 dag overtijd maar ik heb het gevoel dat ik vandaag wel ongesteld zal gaan worden. anders test ik dit weekend wel. Ik snap zo'n meisje ook niet zo goed met het verhaal ik slik de pil enz. er staan wel meer verhalen op waarvan ik denk kom op zeg doe even normaal. net even de ah in geweest wat een mensen ben wel 4 zwangere vrouwen tegen gekomen. zijn er nu meer of zie ik het meer
Ik ga er ook niet meer op in op dat topic daar dan... Kan hier wel nachten van wakker liggen... Trek het me behoorlijk aan merk ik haha... Moet ik niet doen.... Dus reageer er niet meer op
mmm veel hiero het forum hebben positief getest en dan ben ik gelijk bang dat het voor mij er niet inzit....ik voel me al een hele week alsof in ongi wordt zul je zien wordt ik het zaterdag!!! Lautje waarom heb je nog niet getest?
omdat ik dinsdag die echo heb gehad en daar was geloof ik niets op te zien. als je zwanger bent dan zien ze het toch. ik wacht vandaag nog af. normaal word ik het ook in de loop van de dag. verder voel ik mij ook niet zwanger. ik heb geen van de kwaaltjes die ik bij andere lees. ik heb alleen een droge huid en buikpijn verder niets. ik wil mijzelf geen hoop geven die er niet is.
stuur er meteen nog een achteraan. dat 1 dag overtijd betekent toch dat je vandaag ongesteld moet worden of heb ik het mis.
Maar op een echo hoef je niet perse wat te zien he Ik heb eens op google gezocht bij de meeste is er pas na 5 weken pas wat te zien...
nu krijg ik opeens het gevoel van spanning terug waarom?? Ik kan wel huilen van dit soort dingen. stom he. ik ben helemaal niet zo huilebalk normaal. Nu ga ik mij dingen inbeelden die er niet zijn. Morgen maar even testen het kan vandaag niet meer omdat ik al naar de wc ben geweest en heb gedronken.
wie weet dat ik het vandaag nog wel doe. moet alleen nog even een goede test halen ik heb etos huismerk en die schijnt niet super te zijn. kerstochtend is ook wel leuk denk ik
dat zou zeker leuk zijn. ik ben vandaag al 10 keer naar de wc geweest en ik ben nog geen 2 uur wakker. elke keer kijken is het er al. ik maak mezelf helemaal gek.
ach ja lautje..was ik weer vergeten!!! Jij kunt best overdag testen hoor ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro gaan halen meid!!!
Pfff word net gebeld dat ik dood leuk tot 5 uur mag werken kan dus ook geen boodschappen meer doen want de winkel sluit om 5 uur Dus heb voor mn verjaardag niks in huis.. Leuk he baal hier zo enorm van...!!!
Ja heb k al gedaan heb gezegd dat ik boodschappen moet doen zeggen ze ja dan ga je straks om 1 uur boodschappen doen en begin je om 3 uur weer k zeg ja leuk heb geen geldboom dan meot ik nu een tram kaartje kopen voor trug weg... dan weer 1 voor de heen weg en dan nog een x voor de trug werg ben ik 2x 6 euro kwijt vandaag :S GRRRRRRR ben zo pissig nu
ja nou ze gaat me straks terug bellen en dan ga k dr toch echt ff vertellen dat ze zelf maar gaat zitten kan me visite morgen toch echt niet zeggen dat ik niks in huis heb want ik moest werken
Nee vind ik ook ga k ze straks zeggen ook nou ze kunnen de ***** krijgen hahaha werk altijd over en 10 uur pd.. noem maar op dus daggggg