hallloooo, Jeem,Dat kennen ze toch niet maken op t laatste moment zijn ze gek:x Ik zou ook gewoon weggaan hoor. In 2 uurtjes ben je echt niet terug van boodschappen doen weet je hoe druk t is in de winkels!! Cindy,Word spannend voor je morgen testen!! Lizab,Dus je bent alvast voorbereid hahahahaha. En voor iedereen die ook bijna moet testen hopen dat we roze het nieuwe jaat in gaan!! Hier,nog niet getest vandaag heb me ingehouden. Morgen ga ik wel een testje doen dus jullie lezen morgen hoe het gegaan is.Als ik tijd heb om tussendoor even online te komen natuurlijk!
Ik ging net nog even een zwangerschapstest halen. Was ook weer een stunt loop ik de kv in en achter me loop ineens me schoonmoeder dus ik de kv weer uit zeg tegen haar ze hebben niet wat ik zoek. Ik even naar de blokker geweest in de tussentijd en weer de kv in daarna zeg dat meisje achter de kassa ben je toch weer terug. Ik zeg ja dat was mijn schoonmoeder en die mocht het even niet weten. Toen ze zag wat ik in mijn handen had ging ze lachen zegt ze nee dat snap ik. Was wel weer even grappig
aahhhhhh wat erg meid!!!!! Wanneer ga je weer testen? Je bent overtijd dus je kunt overdag testen....
Ik ga morgenochtend testen. NU ken dat halve daggie er ook nog wel bij. Lijkt me wel leuk om met kerst te testen. En is die dan toch alsnog negatief dan pech gehad dan is mijn dag niet verpest. Had toch al nooit verwacht gelijk de eerste ronde zwanger te zijn geweest. En dit is ook pas de eerste ronde na de miskraam dus dan baal ik nog niet gelijk. Zal wel jammer zijn maar dan gaan we gewoon voor 2010
ik ga morgenvroeg ook testen!!!! Kom hier erbij!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/180592-geen-babyboom-maar-testersboom-18.html
als ik morgen nog niet ongesteld ben dan ga ik morgen ook testen. hopen dat het kan.lijkt mij zo leuk met de kerst
Ano, hahahahaha. Wat een briljant verhaal. Cindy, niet al te zenuwachtig hoop ik?! Jeem, hoop dat je snel weg kunt. Lautje, succes.
Ik kon gelukkig na lang zeuren gewoon weg Heb net allemaal leuke kadootjes gekregen van mn lieffie Net thuis zo eten koken ( macaroni ) lekker makkelijk hahaha
ik ben de hele dag lekker druk geweest. nog steeds geen spoor van ongesteldheid nu maar wachten het zou toch vandaag moeten komen.
he dames nou zenuwachtig tja .... ik ben zo bang dat ie negatief is... mischien toch nog een dagje wachten? Nou jeem gelukkig maar wij gaan straks lekker gourmetten mmmm......
ik ben er helemaal zeker van dat het niet raak is en ik ga dus ook nog niet testen. ik weet niet hoe lang ik nog kan wachten. morgen denk ik dat ik anders maar ga testen het zou wel eem leuke kerst verrassing zijn. ik reken nog maar nergens op anders ben ik zo verdrietig als ik alsnog ongesteld word
de dag is nog niet voorbij het kan ook vanavond nog komen dus het is niet heel erg overtijd toch?? ik ga nu even koken een prettige kerst avond en dat er morgen maar heel veel goed nieuws mag staan
nou je bent overtijd dan zou ik niet zo twijfelen om te testen...maar we zullen het weten morgen niet? Wij gaan zo lekker gourmetten!! hmmmmmm
Eet smakelijk allemaal. HIer lekker makkelijk snackbar gegeten ivm de grote hoeveelheid eten die we de komende dagen nog binnen krijgen.
Ik ben lekker aan t bij lezen op een ander forum en hier onder tussen staat de macaroni op haha... Vanaaf onder uitgezakt op de bank harry potter kijken... En dan om 12 uur een drankje doen op mn B-day Meiden als ik jullie niet meer spreek fijne kerstdagen... En hoop dat er voor een aantal van jullie kerstdagen tussen zitten om nooit meer te vergeten
Zo bijna twee dagen niet online geweest. Druk druk druk. Jeetje wat moest ik veel bijlezen. Spannende dag morgen, wij gaan morgenochtend voor ik naar het werk ga een test doen. Ik denk zelf niet dat hij positief is, omdat ik echt helemaal geen kwaaltjes voel die ik anders niet heb. We zullen het wel zien.
ik begin nu buikpijn te krijgen zou het dan toch nog komen? Ik hoop toch stiekem van niet. hopen hopen hopen ookal weet ik beter en weet ik dat het niet zo is.