hier ook de duidelijkste is ovulatie test.. en onderste een zw test als ik die over 2 weken heb.... ben ik blij
Hahahaha ja wie weet Gil t maar niet te hard hahahaha net ff een vloekende mail naar matcare gestuurd na een week mn bestelling nog niet binnen..!! ze gaan m nog een x versturen haha
Hahaha echt serieus? Nu krijg ik er misschien 2 heb ik 10 zwangerschapstesten hahaha...!! Maar ze vroegen of k er 1 terug wilde sturen haha Doen of niet?
Hahahaha k zat er dus ook al aan te denken gewoon zeggen k heb er maar 1 gehad hoor geen 2.. Dat is indd niet duur... Maar ik wil nog ff wachten met de ovu testen.... mocht er na een half jaar nog niks zijn dan ga k ze indd ook gebruiken haha
Ik heb die testen gekocht omdat ik zeker wou weten of ik na me mk nog eneisprong hhad.. gezien mijn cylcus nooit langer dan 29 dagen is geweest en 99% altijd 28 en na mk 31-24 dus erg raar... dus moest weten hoe me cyclus er nu uit zag
Hahaha ja vind ik ook hopen op 10 stuks dus hahaha kan ik wel ff mee vooruit dus haha ja indd kheb gewoon maar 1 pakketje gehad
Ja dan snap ik het wel zit soms wel eens te twijfelen tis toch wel handig met die dingen... Maar toch laat eerst de natuur zijn beloop en hulpjes gebruiken
kan me ook voorstellen hoor als je nog maaaar net bezig bent... maar ik wou in het begin trouwens wél weten of er regelmaat in zat... en op welke dag... en dat was kontinu wanneer ik pijn had... maar nu heb ik dat niet meer??
Hmm dat is wel raar indd Ik had vorige maand pas echt ei pijn... Die maanden ervoor ook niet misschien omdat ik er nu meer mee bezig ben en er echt op let.. En ja ik wacht nog 2 maandjes en dan ook ovu testen gebruiken..!! deze maand toch ook een hoop andere dinge aan mn hoofd huisje enzo.. dus ben dr toch niet echt mee bezig
Ja heb mezelf voorgenomen om er wat minder mee bezig te zijn... Praat hier nog wel gezellig mee maar ga mn best doen om niet meer zo op mn lijf te letten... Is elke x weer zo'n telleurstelling... En indd ik zit pas in ronde 3 dus t kan allemaal nog