zeg nooit nooit Ik werd ook 2maanden lang gewoon ongesteld... En was toch echt al bijna 9 weken zwanger haha ( en dit waren niet van die kleine bloedinkjes ik liep letterlijk leeg toen )
ohw echt?? nou ben eerlik gezegt laatste dagen erg misselijk hoor brrr...... maar nee geloof het niet.. zou ook niet best zijn... heb flink met kerst wat afgezopen!!!
ja 1 ding scheelt de eerste 6 weken eet de baby nog niet echt met je mee Ik zou zeggen probeer er gewoon nog 1 als ie negatief is heb je gelijk.. en positief tsja dat antwoord kun je zelf t beste invullen
toch gek .... zo worden we door al die rare zwangerschapstesten helemaal gek gemaakt.... vrouwen en zwangerschapstesten ze zouden er een boek over moeten schrijven
Hoi Meiden, Ik ga ook gezellig met jullie meewachten. Als ik deze maand zwanger ben geworden hebben we toch een mooi kerstkadootje gekregen Als ik meer weet horen jullie het. Liefs MissNanda
ik moet zins mijn ei sprong gisteren echt de hele tijd janken.. gisteren lagen we in bed maakt mijn man ene plotse beweging waardoor mijn bril hard tegen mijn neus werd geduwd ( auww ) tegen mijn zeren oog,, deed geen eens echt zeer maar heb toch zitten janken,, zij al hormonen schatje en vandaag in de boeken handel was iemand heel mooi piano aan het spelen van shopin ( weet niet of ik dat goed schrijf ) oo wat een mooi liedje oeps ja hoor jankennnnn maar. man heeft echt zoiets van wat doe ik verkeerd ,,, is er wat schatje ooo nee nee hormonen schatje hahah pff echt om alles moet janken van mooie muziek tot een film of zelfs midden in de stad. hormonen hormonen hormonen
hormonen zijn echt heel erg. Ik heb deze cyclus voor het eerst mezelf hormonen moeten toedienen. Nou na een paar weken kon ik toch wel merken dat ik er last van kreeg. Snel boos op alles en iedereen en zelf niet weten wat ik nou wou, huilen, enz. Het is nog niet helemaal weg. Wanneer ik ongesteld wordt moet ik vanaf dag 3 weer aan de hormonen. En de dosis is dan ook nog eens verhoogd. Ik hoop niet dat ik er dan nog meer last van krijg. Ik heb nu al medelijden met mijn man. Jammer genoeg heb ik in de periode dat ik hormonen moest toedienen ook constant buikpijn gehad.
halloooo, jullie hebben weer veel gekletst. @cindy,Jammmer hoor weer nega maar ken nog. @babs,bIj mij was de kv ook licht positief alleen wel binnen de 5 minuten. Dus ik vraag me af was t nou vals positief offffff.... Want de clearblue gaf niet zwanger aan. Dus denk dat de kv 2 voor 5 eurie toch mankementen krijg
nou mijn lichaam scheeuwt zwanger hoor als ik niet zwanger zou zijn zou ik het heeel erg vreemd vinden...we wachten af!!!
cindy,Wie weet hou je lichaam je voor de gek maar ik hoop ook dat je zwanger ben. De duimen draaien nog hoor!!
oh cindy irritant of niet? waarom kan dat niet gewoon direct duidelijk zijn? ik duim voor je en hoop dat je gewoon zwanger bent1 hier nog steeds geen ongi misschien dan toch morgen maar een test doen
Hallo dames! Nou, eigenlijk mag ik vanaf 26dec al testen.. Kweeniie, ben steeds heel moe (terwijl ik toch genoeg slaap), eet alles door elkaar (maar ook dat doe ik wel vaker).. Maar heb nog steeds niet getest vanwege de drukte met de feestdagen eromheen.. Morgen gaan we testen, zou het? Denk het haast niet want ik voel me niet anders dan anders! Argh.. Verwarrend al die "natuurlijke" signalen..
nou hoop het voor je jo mijn lichaam schreeuwde het ook uit hoor toen ik even zwanger vast. misselijk, geen zin meer in rijst en de mars en de twix die bleven niet leven in de voorraad kast, borsten zo gevoelig pfffffffffffff.. ben benieuwd wat het wordttt