ei voorbij.. nu wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

wat vervelend zeg de hele tijd die buikpijn,, vooral als je dan een broek draagt lijkt mij dat best irritant,, mag je snel zwanger ziijn dat hoef je dat tenminste niet meer te spuiten.

xx

2. lautjep

lautjep Niet meer actief

cindy wij hebben hetzelfde probleem de test zeg niet maar de ongesteldheid is er ook nog niet.
    ik ben nog nooi langer dan 25 niet ongesteld geweest en nu zit ik al op dag 31 het is toch erg raar. het lastige is dat ik er moeilijk met mijn man over kan praten omdat de hele fam erbij zit. ik kan wel huilen!!! Ik zou liever morgen ongesteld worden dan nog heel lang in onzekerheid zitten. ik wil door!! Maar ik zou wel heel erbg blij zijn als het wel zo was

3. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    zo eindelijk ff tijd om goed te kunnen lezen en reageren

voor diegene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd

voor diegene die ongi zijn geworden 2010 word jullie jaar hopen op een zwangerschap

voor diegene die nog in onzekerheid zitten mijn duimen draaien hopen dat er snel duidelijkheid is en dat het natuurlijk positief is!

zo en dan mijn update: hier nog steed geen ongi! wel steken onder in mijn buik, dat heb ik al een 1,5 week. ik was gisteren de hele dag misselijk vandaag niet. ook lag ik gisteren in bed en ik ging ff op mijn buik liggen en toen kreeg ik een heel raar gevoel in mijn buik en moest gelijk plassen terwijl ik bijna net van de wc kwam! ik heb nog geen test gedaan omdat ik het eigenlijk niet zo goed durf, maar als ik morgen nog niet ongesteld ben dan doe ik denk ik toch maar een test ben het wachten nu wel een beetje zat.

liefs

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

angellinda ik ga voor je duimen.
    slaap lekker vannacht en ik zal morgen voordat ik van mijn vakantie verder ga genieten meteen even komen kijken ik ben wel nieuwsgierig

5. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    nou moet morgen als ik niet ongi word eerst een test kopen want heb er geen in huis omdat ik vorige week donderdag er van overtuigd was dat ik vrijdag ongesteld zou worden maar nee hoor! dus eerst naar de winkel of ik stuur mijn lief ff op pad:p

6. Alita

Alita Niet meer actief

nog steeds overtijd angelinda? hier ook was gister duizelig en heb steekjes hier en daar...

7. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    yep nog steeds geen ongi te bekennen! heb wel steekjes maar die heb ik al 1,5 week beetje richting lies! ga me ff aankleden en dan zo maar eens naar de kruidvat! wanneer ga jij weer testen?

8. Alita

Alita Niet meer actief

over een paar dagen pas weer...

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    jullie houden t wel spannend hoor meiden :D

Mn duimen draaien heeeel hard voor jullie :D

10. Alita

Alita Niet meer actief

thans jeem en angelinda succes meid!!!

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    graag gedaan ;)

Ik ga lekker genieten van 2 vrije dagen :D

Denk dat ik straks even lekker met mn ventje ga winkelen HEERLIJK..!!!

12. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    tnx jeem en cindy jij ook heel veel succes hoop dat je snel een posi test hebt ik laat wel van me horen als ik meer weet

13. P26

P26 Niet meer actief

vanochtend een klein beetje bloed. Op de tampon een paar kleine veegjes. Vandaag de verjaardag van mijn man. Straks en vanavond weer een huis vol visite. Geeft wel weer wat afleiding.

Ik heb twee volgens mij heerlijke taarten in de koelkast staan. Ik hoop dat ze goed zijn gelukt.

14. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    nou ik zie 2 streepjes!

foto lukt niet echt

dames die nog wachten succes

15. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @angelinda,Gefeliciteerd!!!

En dames die bijna gaan testen hoop dat er snel duidelijkheid is.

16. P26

P26 Niet meer actief

gefeliciteerd angelinda

17. Zina

Zina Niet meer actief

gefeliciteerd angelinda!

Heey dames ik heb even een rare vraag,
    Ik heb eergisteren mijn eisprong gehad.
    Zoals elke maand had ik een heel zeurderig gevoel en op de piek van de pijn zal hij wel gesprongen zijn.
    Ook was mijn vaginavocht anders, veel dunner ect.
    Kan bijna niet missen.

Maar nou blijft die verrekte eierstok zo zeer doen!
    Dat heb ik anders nooit. En voor dat ik naar de dokter ren wou ik vragen of jullie miss weten hoe dat kan.

Dit is de 3e maand zonder pil en ben netjes regelmatig ongesteld.

Wie kan mij helpen?

18. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    babs en jeem,Waar hebben jullie die testen besteld???
    Ik denk dat ik volgende maand ook maar s testen gebruikt om mijn ei op te sporen.
    Normaal voelde ik het altijd nu is alles in de war.

19. Alita

Alita Niet meer actief

oeeh angelinda ik ben benieuwd hoor!!! welke test heb je gebruikt?

20. lautjep

lautjep Niet meer actief

angelinda wat super voor je geniet van deze super tijd.
    ik heb al een aantal uur dat er als ik afveeg in mijn afscheiding een beetje een bruin troepje in zit. ben vandaag wel 100 keer naar de wc geweest om te kijken. ik denk dat ik donderdag weer ga testen als het niet doorbreekt. dit is erg kut vind ik

Deel Deze Pagina