ei voorbij.. nu wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja als het hun uit komt..!!

Net ff geklust en toen zei die ook PFFF ben nou wel moe.. Maarrrr wel voor een goed doel en gelijk daar achteraan hmm maar nu krijgen we een meisje ( boek van kluun gelezen ) en die zegt dat zaad wat lang blijft zitten voor een meisje zorgt en de snelle zwemmers een jongetje

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hahahahahaha...hij word nog wijs van dat boek....
    Ik ga die ook maar is kopen denk ik

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja echt hij weet ondertussen meer als mij hahaha

Allemaal handige weetjes voor mannen :D en heb m zelf ook gelezen nog grappig ook..!!

4. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik denkdat ik maar is ga kijken dan voor dat boek.
    Lijk me wel leuk...

Ik ga ff lekker bankhangen!!!
    Fijne aaf nog!!

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier mijn eitje ook gehad
    ben ik wel blij om want vorige ronde had ik een vmk
    en oh wat een mega pijnlijke borsten en tepels heb ik pffff.

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ mamavanbo welkom uiteraard..!!

Hier nog 2 dagen wachten op mn eitje..!!
    Dus nog steeds klussen klussen klussen :D

Ga straks ff lekker winkelen met manlief heb zulke leuke laarzen gezien van de week kan ze gewoon niet laten staan...!! Ff halen dus haha

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Vandaag DPO7, dus nog even geduld.

Mijn man heeft anderhalve week vrij, maar ik kan telkens niet wachten tot de volgende ochtend om mijn temp af te wachten en of hij hoog blijft.

Geduld geduld.

8. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    dames heel gelukkig 2010 dat iedereen die zwanger is een mooi kindje op de wereld mag zetten en iedereen die nog niet zwanger is maar snel een posi test in handen mogen hebben. ik gun het jullie allemaal

@ cindy weet je nog steeds niks? meid wat ontzettend naar voor je jij zit wel heel lang in onzekerheid! hoop voor je dat je toch echt snel weet waar je aan toe bent, duim voor je.

@jeem ik heb dat boek ook gekocht voor mij lief, had niet verwacht dat ik hem aan het lezen zou krijgen, hij vind het erg lachen en vertelt me ook telkens dingetjes haha

wij hebben oudejaarsavond onze ouders verteld dat ik zwanger ben door middel van een boekje over opa/oma, beide moeders moesten huilen en beide vaders hadden een glimlach die niet meer weg ging.

9. Alita

Alita Niet meer actief

leuk angellinda!!!

Nee nog niks hier!!! denk wel eens nu wordt ik ongi maar nee!!!
    Afwachten maar...

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    jeetje cindy nog niet!!!!
    Om gek van te worden.

11. Alita

Alita Niet meer actief

ahhhhhhhhhhh I know!!!!!!!!

Maar vanmorgen was ik misselijk!!! heb het superwarm ik weet het niet hoor!!!

12. Zina

Zina Niet meer actief

balen cindy dat je zo lang moet wachten! Spannend hoor, moet bijna wel raak zijn!

Ik wil iedereen nog even een fijn nieuwjaar wensen met nieuwe kansen en gezonde kindjes en zwangerschappen!

Ik heb dat boek van kluun ook even besteld voor mijn vriend. Dat word dan wel voorlezen want met zijn dislectie duurt het anders eeuwen. ;)

Ik heb ook het boek zwanger besteld. Ze zeggen dat dat boek van dag tot dag met je meeloopt. Kan ik me alvast voorbereiden voor als het zo ver is!

Ik kan pas over een dikke week testen. Hoop dat het in 1 keer raak is ma ga er zeker niet vanuit. Dat voorkomt allerlei teleurstellingen.

Wel leuk. We hebben onze famillie in Turkije (zusje van mijn vriend heeft daar een relatie met een turkse jongen, dat maakt ons automatisch famillie) verteld dat we bezig zijn. En mijn schoonouders zijn er dus afgelopen 2 weken met zijn zusje heen geweest.
    Kwamen ze terug, hadden ze allemaal babykleertjes voor ons gekocht, echt superlief :D Is wel leuk want in Turkije zijn ze dus heel bang dat de baby kou van. Dus alle kleertjes zijn daar een stuk dikker, de broekjes zijn hoger en de trappelzakken zijn net echte dekbedden!

Ben er echt superblij mee! Als ik de fotocamera weer heb gevonden maak ik wel een foto!

13. Alita

Alita Niet meer actief

haha wat lief Zina!!!

Ja je zou denken dat het raak is, ik dacht dit ook maar voor mijn eigen bescherming denk ik maar dat het niet raak is!!

14. P26

P26 Niet meer actief

Wat spannend allemaal voor jullie.

cindy wanneer ga je ermee naar de ha. Maandag??

@ jeem; en heb je mooie laarzen gekocht?

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee :( moest ze terug brengen..

Bij thuiskomst 2 rechter paren... BALEN..!!

En ze hadden geen andere meer in mijn maat..!!!
    Uit frustratie maar een mooi lingerie setje gekocht en net vriendlief er even mee verrast..!!

16. Alita

Alita Niet meer actief

nee niet maandag...wil eerst nog eens testen en aan het eind van de week ga ik als er nog geen verandering is...

Dat is balen jeem!!!

17. Alita

Alita Niet meer actief

Dames ik heb eindelijk antwoord gekregen!!
    Het is wat ik dacht de hele tijd, mijn gevoel was goed:D na 9 dagen overtijd.....

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    cindy geweldig gefeliciteerd...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

dank je!!!

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    negen dagen later toch je gelijk ;)

Echt super voor je meid ga er maar lekker van genieten..!!!

Deel Deze Pagina