@babs dat zou ik ook hebben hoor dat ik toch ook wel graag een meisje zou willen dan.. Wij hebben hier alletwee een gevoel dat we alleen maar meisjes zullen krijgen...waarom geen idee hahaha... @Ano pffff je bent er wel sneller achter dan mij!!!
@stippeltje,Ja dan duur een week lang he?? Al 'kwaaltjes'?? Ik moet tot de 21e wachten. Wel leuk zo vlak voor kerst
Nee nog niet echt... Heb eigenlijk pas mijn eisprong gehad... Dus weet eigenlijk niet of ik dat nu al kan voelen? Kun je bijv. je innesteling voelen? Ik heb wel nu zo'n 3 dagen pijnsteekjes/jeuk/gevoelige tepels (alleen rechts) maar dat kan ook van de eisprong zijn! Jaaaa het duurt echt lang! :x Nou, dat moet een mooi kerstcadeau worden! Ik troost me maar met de gedachte dat ik anders tijdens het kerstdiner een heerlijk wijntje kan drinken! (of twee, haha )
He Babs, Over voorkeur, tja, nog een meisje zou wel erg leuk zijn, maar een jongen is ook prima hoor! Als het maar gewoon lukt ben ik allang blij. Ano, gezellig! Vorige keer vonden wij het heel moeilijk. We wisten dat ik zwanger moest zijn, maar het was nog te vroeg om te testen. Wel gedaan, maar natuurlijk negatief. Nu wacht ik echt tot na mijn NOD. Vorige keer testte ik op moederdag zwanger, dus kerst lijkt me nu wel wat!
mag ik me ook aansluiten bij jullie? ik heb de 14de me nod en heb giga veel symptomen vandaag veels te vroeg getest natuurlijk en een heel licht zalmroze streepje op de dipstick al ga ik nog nergens vanuit maar heb heeeeeeel sterk t gevoel t raak is .... nu nog die 7 dagen door komen pfff wachten duurt lang
Hier afwachten tot de 19de Ook net mijn ei gehad dus afwachten... kunnen we samen wachten. Duim voor je
zullen we ee lijstje maken met de nod??? is wel zo leuk!!!! dus vertel allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.....
het lijkt me zooooo leuk.. bij ijn jongste was ik overtuigd.....en eigenlijkis het ook wel zo... hij is 9 maaaaaaaaaar....echt wel een meisje
NOD!!! stippeltje............17 decenber babs81...............18 december Lizab..................24 december
stippeltje............17 decenber babs81...............18 december Lizab..................24 december Ano....................21 december