http://94.100.122.181/570900001-570950000/570949001-570949100/570949014_5_ou_K.jpeg dit is ons schatje
ohw dat is een mooierd!! lieffff zeg!!!! Nou ik ga werken brrr... gisteren half 12 thuis.. ruim half uur na huis moeten rijden..... brrr eng man die dikke laag sneeuw!!
nou dat is idd eng. Vanochtend gewerkt en op de terugweg glibberde ik op de snelweg. Dat is toch even schrikken. kalm aan maar met dit weer.
met de auto weg is op dit moment geen feest. dan maar klussen toch Ik hoop morgen weer verder te kunnen met klussen. ik heb mijn ei nog lang niet maar blijf toch meekijken. helaas is mijn vakantie weer voorbij en moet ik morgen weer aan het werk. ik ben dus minder op internet te vinden. het is wel erg gezellig dit kletsen over baby's de kinderwens en andere dingen. i
ik voel me prima beetje moe en lage rug pijn maar voor de rest voel ik me top, kan het ook nog niet helemaal geloven hoor! vanmiddag kwamen mijn schoonouders een cadeautje brengen hele ini mini sokjes zo ubercute haha
fijna angellinda, ik heb ook wat de krampjes van je baarmoeder die groeit..en mijn broek doet al pijn!! Maar bij de tweede gaat het sneller allemaal he!!!
ja ik moest gisteren om 11uur terug.. brrr 20cm sneeuw.. elke meter voelde ik me wegglibberen met de auto BRRR zooo eng.. normaal doe ik 5min over werk-huis en nu 35min...... oei eng.... en klap op vuurpijl... sta ik in de garage en doet de lift niet om naar boven te gaan:x:x:xsta je daar in een afgesloten ruimte.. met een lege batterij
dus om 23.40 was ik thuis net gelukkig wegen schoon!!! en morgen ochtend zou hhet glad worden.. en moet ik oom 7uur beginnen
Balen he babs..!! Ik moest ook om 7 uur beginnen maar gelukkig viel het hier mee met de gladheid (blij toe hoor ) Vriendlief is ziek thuis ( ik heb hem aangestoken) hopelijk voelt ie zich straks wel wat beter hihihi. Verder zou k mn eitje moeten hebben vandaag maar voel nog niks... Zou dan toch de buikpijn van zaterdag mn ei geweest zijn... Dan is ie wel errruggg vroeg geweest :S:S
hmm jeem zou kunnen, maar gewoon om de dag vrijen en dan mis je m niet!! Ennn ga nog even door kijk maar naar mij hahaha!!!
Ja kan die eerder komen?? Want zaterdag wel rare buikpijn gehad voelde niet echt als ei maar t zou kunnen..!! k klus zowiezo om de dag en soms wel elke dag ook hahaha
Ja misschien toch maar ff halen... Welk zijn btje goed uit de winkel die van kv hoor k geen goede verhalen van
jawel maar betaal je grof geld voor!!! (en zwanger worden kost al zoooown vermogen) en je bent nu ong je ei voorbij... dus misschien volgende maand mee beginnen??
Ja idd goed idee ga t toch maar eens proberen... Bestel ik ze tegen die tijd wel want you never know... Hahaha