Owwww babs spannend...!!! Hoe gaat hij/zij heten??? Ik krijg 2 kittens maar moet nog ff wachten tot ik in mn nieuwe huisje zit Ach k neem deze maand wel genoegen met mn nieuwe kapsel hahaha
ohhw jaa..... ben je al bij de kapper geweest?? EN????? we noemen haar JEEM NE we weten nog geen naam (komt wel) en anders bzn beest zonder naam
HAHAHAHA Jaaa mn haartjes zijn gedaan Zie hier BZN geweldig hoe verzin je het hahahaha Wat voor pupje is het?
Ow er is een kleine 20 cm van af geknipt hahaha En tis donkerder geverfd en in lagen..!! ( had eerst zo'm suf model waar je niks mee kon en een uitgroei van ik weet nie hoeveel )
Owwww die zijn zooooo schattig...!!!!! En thanks ben dr ook echt blij mee eindelijk een kapsel waar ik wat mee kan hahaha
Mijn moeder waas helemaal grijs op haar 30ste... dus ik hheb nog 1 jaar te gaan echht fijn.. gelukkig hhou ik het zwart continu
Hahaha ja mijn moeder was ook vroeg grijs en mn oma ook.. Dus zie t voor mezelf ook somber in haha Maar langleve de haarverf
Ja indd hahahaha ( ik verf t nooit meer blond staat niet bij mij ) En indd herfst rood winter bruin tegen zwart aan hahaha.. En meestal laat ik me gewoon verrassen
ja ik ook. vanochtend een hele saaie introductieochtend gehad op mijn werk. Straks moet ik ook weer gaan werken bij mijn andere baan. Druk druk druk.
ik ben ook thuis, IK pieker er over of ik de kerstboom nog even laat staan, of dat ik hem aftuig. Zelf vindt ik het zo gezellie staan, cker nu er nog sneeuw ligt. Maar aan de andere kant hoort het niet natuurlijk. pfff...