hallo, @p26,Spannend voor je hoor. @babs,en hoe is t met t hondje?? @jeem,leuk je haar zo. Ik heb de kerstboom altijd eind november (een nepperd)al staan en 1 januari ruim ik alles op dan ben ik t ineens zat.
Thanks..!! Btw denk toch dat mn eitje zaterdag geweest is.. Babs heb toch een ovu testje er tegen aangegooid geen 2e streep te bekennen...( en als k iets later mn ei zou moeten hebben zou je nu toch wel al iets moeten zien..) Wel raar want dan heb k hem op dag 12 gehad.. 1 ding scheelt wel... Heb wel geklust woensdag vrijdag zaterdag en gister...
@jeemn nou kijk aan.. dat scheeld weer!! het voelt zoooo goed als je gewoon goed geklust hebt!!!!! @pupje... jaaaaaa hij is zooooooooooooo liefffffff zo klein... en zoooow poepertje heeeeeeeerlijk genieten
ik begin al te twijfelen of ik mijn ei heb gehad de 29ste had ik enorm veel slijmverlies en vanaf die dag werden mijn borsten ook gevoelig. dat slijmverlies heeft 2 dagen geduurd. nu dus niks meer van slijm maar nu wel ovupijn lijkt wel. en mega pijnlijke borsten nu weet ik dus niet of mijn ei al geweest is, of dat dit mijn ei is
Ja voelt zeker goed.. Alleen nu weer buikpijn WHAA twijfel..!! word gek van mezelf... Gooi er morgen rond zelfde tijd als vandaag nog ff ovu test tegen aan als k dan nog geen streep heb weet k genoeg Foto's van pupje...!!!! k wil weg zwijmelen bij iets kleins schattigs en liefs haha
Lastig he..? Ik d8 zaterdag mn ei te hebben buikpijn trekkerig gevoel enzo maar geen slijm.. Volgens mn banner vandaag mn ei moeten hebben.. Net ovu test gedaan maar geen 2e streep te bekennen.. Nu wel weer buikpijn maar misschien dat k mezelf dat wel aanpraat hoor
ja ik snap er niks van ik verwachte het eigenlijk nog niet mijn ei want had vorige cyclus een VMK en dacht dat mijn cyclus wel erg in de war ging zijn, maar blijkbaar niet. alleen weet ik het dus nu weer even niet. heb wel al heel veel geklust en we gaan er straks nog eens voor
Maar met een vmk hoeft je cyclus niet perse van slag te zijn he Heel veel vrouwen hebben een vmk maar die weten dat niet omdat ze gewoon "ongesteld" worden... En hebben wel een normale cyclus... Aan de ene kant wel fijn maar toch wel heel erg als je weet dat er een begin geweest is..
ja idd al heb ik het liever dan dan na een paar weken ah ja zal nog maar wat klussen, tis nog altijd heel leuk dus hihi
Nou hier ook geen duidelijkheid hoor mamavanbo..!! Ik heb nog steeds geen ei tekenen dus denk echt dat ie 2 dagen te vroeg is geweest :S:S Hou dit dan ook in dat ik 2 dagen eerder kan testen
oh Jeem 2 dagen zijn veel he als je die minder moet wachten hihi. spannend allemaal. ik heb nog steeds dat gevoel van gisteren. en gisteren nog wel kunnen klussen.
Hihihi ja indd 2 hele dagen als ze minder zijn wel beter Maar kan dat wel dan? als je een eerder ei gehad hebt eerder testen?