ja ik begin altijd op dag 8... en kijk zo verder.. als er niets te zien is... doe ik een dagje overslaan!!
8 dagen voor nod?? Heb t over zwangerschaps testen he Ik bedoel als je ei eerder geweest is dan die 14e dag... Kan je dan ook eerder een zwangerschapstest doen
Ja oeh spannend Maar laat m lekker zo staan hahaha Maar ik gooi er voor alle zekerheid vandaag nog een ocu testje tegen aan... You never know... Maar al zou die 2 dagen later zijn dan zou k dat nu toch wel moeten zien op een ovu test?? Of zie je echt pas strepen als je ei gaat springen
ik denk dat mijn menstr dus later omt 2 dagen later.. dus.... nu nog 6dgn?? ipv 4.. maar je weet maar nooit
Gewoon van die 6 dagen uitgaan anders ga je je gek maken en word je alsnog ongi.. Daarom wil k mn banner ook niet aanpassen t zijn maar 2 dagen maar toch... hou gewoon de 18e aan ben k t dan nog niet dan testen
ik hhheb nog niet getest.. dus nee maak mijzelf niet gek!! buiten dat... wrom zou nu wel zijn.. en afgelopen 2 jaar niet?? enneh.... heb nu echt babymeisje erbij.. ohw wat een skat.. heb de hhele ncht op me buik geslapen hehhhehe
Awhhh wat lief...!!!! Heb je geen foto?? khou van puppiessss elke pup is zooo schattig ( eigenlijk net zoals een baby haha ) Ik probeer mezelf ook niet gek te maken deze maand net zoals de afgelopen 2 maanden...
ik ook niet meer... bedoel.. als deze maand niets is... wil ik GRAAG nog een hhsg... vragen kan altijd he??
HHSG...?? wat is dat zat net trouwens een topic te lezen was er eentje ongesteld geworden maar toch zwanger raar die vrouwen lijven bah..!! Bedoel je die link om foto's te verkleinen?
Owh oke is dat tegen verklevingen ofzo? Volgens mij is die link FOTO VERKLEINEN: Grote foto's verkleinen, draaien, spiegelen en tekst toevoegen
ja zoiets ja... je krijgt ook oli ingespoten om te kijken.. en daar raak je erg vruchtbaaar van,.. na die onderzoeken was ik meteen zwanger!!!! ja maar moet de link hier krijgen