ik vind dat altijd zo mooi Hoe zo'n beestje bij je komt en dat je echt een band krijgt met een hond kat of wat dan ook Ben zelf echt een dieren freak heb 2 katten gehad en een paard haha en 1 hond maar mn katten waren oud en dus overleden en mn hond was heel ziek dus die heb ik in moeten laten slapen..
ah zielig..... hhheb dan nog een shi-shu.. maar is ook 9.. maar die was echt een lastige pup.. deze heb ik vannacht om 3 uur in zijn bench gedaan en geen piepen of blaffen!! en vanmorgen meteen weer in mijn bedje.. en slaapt meteen weer in me nek!! ohhw pliese laat hem zoooo blijven!!
hahahaha dat is echt schattig Ik heb zelf een amstaff gehad was ook zo'n lief beestje ook in de bench met pup zijnde als we gingen slapen ook niet piepen ofzo.. Kon ook makkelijk een paar uurtjes alleen zijn enzo en ondanks dat het een pitt bull was toch ook een schoothondje hoor haha En mn moeder heeft ook 2 shi-shu's ook zo lieffff
ja die zijn ook scheterig.. heb nog nieuwe foto geupload in mijn album.. de kleine ervan is mijn avatar
ik ben verliefddd hahahaha Die is ook echt schattiigggggg ik zal een foto van die shi shu pup van mn moeder in mijn album plaatsen
ah lieffff heb die van mijn shishhu alleen op mijn hyves,... kijk maar ff... www.debbiechris.hyves.nl
echt niet ?? GRRRR nou ja... zal hier even de boel doen.... Ohw nu heb je mijn jongens wel gezien hahha
Nou denk toch echt dat mij ei geweest is... Net ff ovu test er tegen aangegooid en t streepje is minder duidelijk als die van gister moet nu echt zoeken en gister niet...
oh wat een schatje. Ik zou zo zelf nog een pup erbij willen hebben. Maar mijn hond is zo'n haarbal, dat ik er denk ik al genoeg werk aan heb. Donderdag echo, spannend...
ohw hij is zooo lief.... hij zit alleen maar bij ons.. springt voorzicting van de bank en als ie moet plassen staat ie voor de deur!!! zoooow liefff ze blaft niet .... hheeeeel hhandelbaar dus!!! en ect een pup van 8weken
en nog maar 3 dagen. morgenochtend een echo, ik ben zo nieuwsgierig of de clomid goed heeft aangeslagen!