nee jeem, morgenochtend heb ik de echo. Ik krijg sinds gisterenavond weer meer last van de buik. Steken en een zeurderig gevoel.
hoi meiden alles goed? hier is dat gevoel in mijn buik weg. ik probeer niet teveel op vanalles te letten, heb pijnlijke borsten en blauwe aders maar of het nu meer is dan vorige keren weet ik niet. vannacht en deze morgen wel erg rommelende darmen maar dat kan ook zijn van al dat feesten natuurlijk hehe.
Owhh ik dacht vandaag p26 Nou spannend meid zal voor je duimen morgen Hey mamavanbo, Hier alles goed hoor en weet t zeker mij EI is geweest..!! Testen blijven spier en spier wit op eergister na een licht lijntje te zien ( ovu test he ) Ik heb nu ook blauwe aders op mn borst maar dat komt denk ik bij mij gewoon van mn ei afgelopen zaterdag.. Op advies van mn moeder ga ik vanaf volgende maand ook tempen
Jeem wat goed dat je ei geweest is. goed geklust ook? nu kan het lange wachten weer beginnen. hier ook altijd die aders en soms denk ik van he stond die daar ook al of zijn ze nu ni donkerder? zou eigenlijk telkens een foto ervan moeten maken kan ik vergelijken hehe
Ja want als ik uit moet gaan van mn buikpijn en een "raar" gevoel tijdens de sex ( beetje pijnlijk aan mn baarmoeder ) dan hebben we het op de dag zelf gedaan 4 dagen er voor en zondag ( zaterdag dan mn ei gehad ) En idd dat heb k dus ook elke x denk k zijn ze nou donkerder? maar denk dat ze de ene x meer opvallen als de andere keer omdat je er ook bewuster naar gaat kijken... T zelfde met "kwaaltjes" hoe meer je er op gaat letten hoe meer je er krijgt
Ja indd we hebben zeker een gebruiks aanwijzing En indd met klussen zit ik zeker goed maar dat is meestal t probleem ook niet hoor
bij ons is het klussen denk ik ook geen probleem maar wat dan wel ik heb geen idee. een mens kan zo lastig zijn. het is alleen zo jammer dat je er zelf ook niet zoveel mee kan. als iemand anders het niet snapt is het niet erg maar wij snappen het zelf helaas soms ook niet.
ik ben benieuwd wanneer ik deze keer de ovulatie heb. De vorige keer was het ei op dag 17 weg. Morgen is het dag 9. Ik ben naar de kapper geweest vanmiddag. Ik zei doe maar wat en ik vind het kapsel erg geslaagd. Lekker eigenwijs.
ik ga nog een maand gewoon zo van mijn man genieten en daarna ga ik denk ik ook maar testen op welk moment mijn ei komt. ik gok op dit moment voor mijzelf tussen 10 jan ( 25 dagen), 13 jan ( 28 dagen) en 15 jan voor 30 dagen zo lang duurde het vorige maand. Man lief was wel een beetje aan het mopperen toen hij dit zag maar hij vindt het wel leuk dat je nu zoveel kan klussen en dat ik nu hoe dan ook geen nee ga zeggen lastig he een ei het komt niet op een afgesproken moment. wil anders graag een afspraak hebben voor zondag. wel een goede graag
De laatste keer was ik blij dat ik IUI heb gehad. Ik had door de hormonen zoveel last van mijn buik dat ik echt niet aan de daad moest denken. De buikpijn begint nu ook weer, ik hoop niet dat het weer zo erg wordt. Ik ben er wel bang voor, want de dosis hormonen is verhoogd.
wat naar voor je. jammer dat zwanger worden voor jou niet leuker verloopt mensen zeggen wel eens dat het leuk moet zijn. Hopen dat het nu raak is en dat je nu kunt gaan genieten vanaf volgende maand ( dan wel zwanger natuurlijk)
Ja kon hij maar op afspraak komen hihihi had wel handig geweest En ja het klussen moet je zelf ook leuk houden hoor... Het is bij ons echt geen moeten hebben we geen zin jammer dan..( nu komt dit echt zelllllddddeeennnn voor ) Eigenlijk klussen we vaak elke dag en heel soms een dag niet.. Erg he hihi... Nou ik moet zeggen dat ik van die ovu testen nog geen steek wijzer ben geworden hoor maar ga t volgende maand weer proberen
ik blijf deze maand nog even lekker genieten en dan kijk ik volgende maand weer verder. die testen moet je dan ook maar net op het goede moment doen en ik geloof als je test dat het dan al gesprongen is dus dat je er dan niets meer aan hebt. dat je het als info voor volgende maand kunt gebruiken of kan je er dan nog wel iets mee??zal denk ik wel anders doen niet zoveel mensen het
hallo, Hoestie hier bij jullie??? Ik heb sinds vanmiddag iedere keer het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Heel raar ben net sinds zaterdag van het bloedverlies af. Had begin deze week ook al een paar steken gehad aan de linker kant. Heb ik nog nooit eerder gehad. Iemand ervaring mee misschien???
ik heb geen idee dit heb ik nog niet eerder gehad. Zou het je eisprong geweest kunnen zijn?mogelijk een beetje vroeg maar het zou het denk ik wel kunnen zijn. Ik voel mijn eisprong niet denk ik. dus ik weet ook niet of het klopt
Hey Ano, Dit heb ik altijd als mn eitje er aan komt.. Maar zoals lautjep als zei beetje vroeg lijkt mij. Ik had het afgelopen zaterdag op dag 12 dus denk dat we vroege eitjes gehad hebben
morgen dames hier een erg gevoelige onderbuik, deze morgen misselijk en maagzuur. ook nog die rommelende darmen. maar het zou van mijn ziekte aan mijn darmen kunnen zijn ook. heb ook een dag of 2 een pijnlijke arm dat doortrekt naar mijn hand. nu zag ik op een site dat dat ook iets kon zijn van een zwangerschap??? tunnelsyndroom of zo iets.