en ook toen was het raak hoor dat mag toch ieder voor zich beslissen of je dat doet of niet. als ik dat wil doen is dat toch goed. en als ik dan iets wil vragen mag ik dat ook. niemand die mij dat kan verbieden. wil je niet reageren of denk je daar heb je ze weer laat dan de reactie ook achterwegen. je maakt mensen erg ongeloofwaardig zo en dat mag niet de bedoeling zijn. heb al 2 kinderen dus weet wel wanneer mijn lichaam anders reageert. op de 4 maand dat ik nu bezig ben was het al 2 keer raak maar ging het heel vroeg fout. maar wel na nod en niet voor. dus zou het in het vervolg erg op prijs stellen moest je niet meer reageren als je denkt van ja daar heb je haar weer, ze voelt weer wat.
Hahaha ja nou dat dacht ik vorige maand ook al Dus ga er nu lekker niet van uit.. Maarja wat cindy al zei hoe dichter bij je nod hoe meer je gaat voelen
Ja afgelopen zaterdag.. Hij kan nu denk ik ook niet meer komen... had nog steeds geen goede ovu test... En zit nu al bijna op dag 20...
Ja echt he net zoals net ook sta voor de spiegel en zie nu echt duidelijk aders lopen over mn linker borst.. ( en dit terwijl ik toch wel een beetje getint ben en ze normaal niet zie...) Zo stom ik wil zoo graag niks voelen...??!!!!
dus indd hou rekening met afgelopen zaterdag toen pijn en ook pijn met klussen ( en dat heb ik altijd als k mn ei heb )
zo nou dan ga ik echt huilen hahahaha...!!! Uiteraard van blijdschap en ja wie weet komt wel mn pendel deels uit
Nou meer als afwachten kunnen we toch niet doen... En ga verder net alsof doen dat ik gek ben en "niks" voel
Ik had na de vorige positieve test heeeeeeel de dag een big smil op mijn gezicht niet normaal. Dus dat valt erg op en we willen het nu wel echt geheim houden tot de eerste echo dus ik mag niet te veel big smilen deze keer
Ja wij ook. Ik vertel het niet meer gelijk aan iedereen. ik kom nu nog wel mensen tegen die vragen en hoe gaat het met de zwangerschap en dan kan ik weer uittleggen dat t misgegaan was en dat wil ik eigelijk niet meer iedere keer. Dus drm doen we het nu niet gelijk aan de grote klok hangen
Ja dat wil ik ook niet Ik kom nu na 3 jaar nog wel eens mensen tegen die vragen hoe t met mn zoontje is... Die ik dus niet meer heb... en dan ook vertellen hoe of wat best frustrerend..!!
kan me voorstellen dat je daar niet blij van word. maare ik ga er ook vandoor even eten. fijne aaf nog