De ovulatietest slaat uit. Een licht 2e streepje. Nu puregon gespoten en morgen weer een echo. Ik heb het idee dat het maandag of dinsdag IUI wordt.
@Jeem ja je weet hoe dat gaat, je wilt het niet maar het gaat vanzelf des te korter je op je nod aankomt he meid...spannend!!! @P26 ooeeh succes meid!!
tuurlijk reageren mag altijd hoor, dat zeg ik ook niet dat dat niet mag. als het gegronde dingen zijn natuurlijk en geen dingen die mij ongeloofwaardig maken. had op de 4 rondes toch 2 vmk, dus mijn gevoel zat goed.
ik heb weer even bij zitten lezen dat heb je als je op je werk niet kunt lezen. ik weet nieteens meer waar ik op moet reageren er staat zoveel. P26 wat een spanning hopen dat het maandag of dinsdag kan. Ik snap geloof ik ovulatietesten niet zo goed. Je kunt toch alleen testen of je eisprong is of kun je er ook zwangerschap mee testen? Ik ben deze maand gewoon aan het genieten en dan zien wij volgende maand wel weer verder. Ik heb mijn eisprong nog niet dus ik heb ook nog geen spanning. Ik heb een foto van mijn borsten gemaakt voor als ik mij volgende maand het weer denk dan kan ik gewoon een foto maken en vergelijken ik weet niet of het werkt
wel daar was ik dus ook aan het denken he om een foto te maken van mijn borsten. want je ziet toch telkens iets waarvan je denkt was dit al of niet? hehe
ik was vorige maand 7 dagen overtijd en mijn man zag zelfs dingen. ik heb toen een foto gemaakt en nu weer en helaas geen verschil of gelukkig maar want dan was er iets mis gegaan. Je weet maar nooit of het werkt. maar ik heb geen zin om mij deze maand dingen in mijn hoofd te halen die er niet zijn
Hier t zelfde denk dat ik het maar ga doen ook haha.. En @ cindy inn hoe dichter bij hoe meer je gaat voelen zien en denken... Probeer ondanks dat toch nog heel nuchter te zijn.. Als mijn ei indd eerder geweest is zou ik in principe ook eerder kunnen testen... Dit doe ik dus ook niet wacht gewoon netjes tot de 18e
Ja maar is niet mn ei want dan is het doorzichtig en draderig.. Nu is het spierwit lijkt op yogurt en het plakt niet... Maarja maak me er niet zo druk om zolang het geen enge ziekte is ofzo vind ik het prima
Ze zeggen idd dat je veel afscheiding kan hebben, wanneer je zwanger bent of voor de menstruatie. Hopen dat het het eerste is.
he jeem wie weet!!! het kan een aankomende ongi zijn en zwschap ik heb het toen ook gehad maar wel maar 2 dagen ofzo....of het is er "gewoon" snappie? En dat eerder testen ik bedoel kijk naar mij....wacht idd maar gewoon lekker af....
Ja tis bij mij nu ook al ietsje minder "gelukkig" En nee ik ga echt niet eerder testen hou gewoon de 18e aan
Jawel Gister felle steken stukje onder mn navel en schaam streek... Verder nog steeds mn boobies...!! ze zitten in de weg en kan er niet meer op liggen..!! En meer niet eigenlijk
Zo, mijn ei is inmiddels ook weer voorbij. De spannende dagen voor nod zijn weer begonnen. Ik vind dit altijd zooooo onzettend moeilijk, maar gelukkig heb ik heel veel steun aan dit forum...