ei voorbij.. nu wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja die boobies is normaal tijdens je ei volgens mij...die steekjes is mischien een goed teken....ga voor je duimen meid!!!!

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja klopt ik heb altijd last van mn boobies vanaf mn ei tot mn menstruatie dus dat is niet iets waarvan k zeg dat kan wat zijn ;)

En verder toch alleen maar afwachten..!!
    Want al heb je een innesteling gehad je kan alsnog ongi worden dus t zegt allemaal niks..!!
    Wacht netjes af hoe moeilijk t ook is :D

3. Alita

Alita Niet meer actief

idd wat je allemaal zegt nu alleen nog dat ellendige lang wachten!!!!

Succes en ik hoop voor je dat je minder lang dan mij hoeft te wachten!!!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja ach

T is voor een goed doel en daar heb ik het gelukkig wel voor over.
    En mn vriend ietsje minder voelde me gister niet zo lekker zegt ie haaaa we krijgen een lassie ( komt k weer in t boek van kluun beschrijft hij zn ongeboren kindje in de eerste 1/2 maanden als een rijstekorrel ) Lassie dus ;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha die van mij is nu dus een lassie!!!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Indd..!! :D

Ik mag hopen dat k dat over 2 weekies ook kan zeggen..
    " er groeit een lassie in mn buik :D "

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

cindy ik zat net even naar je plaatje te kijken zo leuk je bent uitgerekend op mijn trouwdag.

Als ik weer een ronde van 25 dagen heb dan is morgen mijn ei vandaag dus toch maar even klussen denk ik maar je weet maar nooit. ik was aan het begin van de maand van plan om niet te gaan rekenen maar net in bed toen ben ik toch even gaan kijken.
    stom he!!
    Ik zit nu net even naar buiten te kijken en zie sneeuw komt er nu nooit een eind aan ik zou wel naar de zomer willen

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey,

Ik zou gewoon gaan klussen you never know ;)

Hier sneeuwd het gelukkig nog niet meer tis wel koud :(
    En ik kan ook niet wachten op de zomer hoor..!!

9. P26

P26 Niet meer actief

Zoals het nu lijkt, komen er idd twee eitjes mee.
    Ze waren nu 18mm. Nu 2x dgs 25++ en ovulatietesten gebruiken. Maandag of dinsdag denk ik insemineren. Hopen dat het lukt om een flush te doen.

10. Alita

Alita Niet meer actief

grappig lautje....

Klussen maar dames is het juiste weer ervoor!!!

P26 ik hoop voor je dat het lukt meid!!!

11. P26

P26 Niet meer actief

ik ook. Ik ben in ieder geval blij als de eitjes blijven. Dan heb je gewoon meer kans.

12. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Hoi hoi, mijn ei is inmiddels ook weer voorbij.
    Nu beginnen die spannende daagjes weer, en maar wachten tot de nod. En iedere maand denk ik bij mezelf nu ga ik me niet gek laten praten maar ieder krampje voel ik en dan begint het weer.
    Had gister ook ineens gevoelige borsten. Wat is geduld hebben toch moeilijk.

13. P26

P26 Niet meer actief

Dat is ook moeilijk. Je wilt het zo graag. Onbewust ben je er toch erg mee bezig, waardoor je ook alles voelt en daarbij misschien dingen verkeert interpreteert

14. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    @p26, ik duim nog meer voor jou, want moet je mij nou horen over geduld hebben (ik zag je cyclus/handtekening), ik weet nog niet half wat geduld hebben is.
    Ik heb het geluk gehad bij mijn 1e dochter dat ik binnen 4 maanden ben aangeteld en nu bij de 2e ben ik pas in de 2e ronde.
    Dus meid echt petje af en het is je echt gegund!!

15. P26

P26 Niet meer actief

We zijn nu bijna 2 jaar bezig. Het gaat niet sneller dan dat het gaat. Ik ben allang blij dat wij op tijd aan de bel hebben getrokken. Ik ben 26 jaar en heb gelukkig nog tijd. Ook als het niet zal lukken zijn we nog jong genoeg om naar andere opties te kijken. Het is niet altijd even makkelijk wanneer iedereen in je naaste omgeving of zwanger is of al 1 of 2 kinderen hebben. Maar ja je veranderd er weinig aan.

16. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    hebben jullie ook een rood gloeiend gezicht?
    en toch niet echt warm hebben?
    tis misschien van de koude buiten?

17. P26

P26 Niet meer actief

nee ik heb geen rood gloeiend gezicht.

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

als je lang buiten bent geweest dan kan dat zo zijn omdat de temp een beetje laag is het bloed trekt dan naar je gezicht enz om de temp weer goed te krijgen. niets aan de hand dat hebben meer mensen die lang buiten zijn geweest.

19. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Ik kan hier ook mijn geduld zitten oefenen. Volgens de banner zou mijn eisprong vandaag moeten zijn, maar volgens mij heb ik die op woensdag al gehad.

20. lautjep

lautjep Niet meer actief

je kunt altijd nog even klussen en dan gewoon afwachten. ik heb mijn ei nog nooit gevoeld dat is best jammer want nu heb ik ook geen idee.
    ik ben nu schaatsen aan het kijken, huis aan het opruim en hier dat is goed om je tijd te doden en van je weekend te genieten

Deel Deze Pagina