Hallo allemaal! Ik kom me hier melden, als dat goed is Ik zit ook na mn ei, maar waar!?.... ikke niet weten. Ik zit nu op dag 26 van mn cyclus... heb op cd 15 en 19 een heftige steek rechts onder gehad, dus hoop een eisprong op 1 van beide. Op cd 24 een kloddertje zeer licht roze slijm... en vanmorgen ook. Verder heldere afscheiding. Normaal heb ik nooit (licht) roze afscheiding voor mn NOD. Verder heb ik kwaaltjes die ik bijna elke maand heb... pfff Wat duren die laatste dagen lang zeg! Groetjes Cyntje78
hoe vinden jullie die eitjes toch? Ik voel nog steeds niets. denk dat ik volgende maand toch ook van die testjes ga doen. ik wil mezelf niet gek maken. als ik op 25 dagen zit dan zou het ei vandaag zijn. ben de hele dag aan het opletten of ik wat voel.
de 1 voelt wat de andere nie..... buiten dat kan je zien aan doorzichig slijm... dan kom je ei.... en je kan uiteraaard testen... als je dat een paar maand doet.. wee je duidelijk welke dag gemiddeld he is!! Ik voel duidelijk me eisprong... na me mk nie zo sterk meer!!!
ik moe de testjes nog ophalen..... bij mijn oude buurvrouw... ze heeft ze bewaard!!! (alleen al die kerstpakketten nie)
Owhh dat is balen..!! Maar ja je doet er zo verdomd weinig aan..!! Ik moet nog 6 dagen wachten PFFFF dat ellendige wachten
ja erg he?? maar ja..... Ik zou zooo blij zijn als je uit deze ellende bent.... elke dag voelen.. w88 testen etc....
Nou ik ook hoor blegh..!! Weetje en elke maand voel je weer wat anders.. Tenminste ik nu wel in vergelijking met vorige maand..!!
Nou ik niet meer..... baal alleen dat me lichaam zo shit doen.. eerder altijd... 28 dagen!! en nu?? dag 31 weer??
Ja dat is ook vervelend meid..!! Hoop dat je snel ongi word en anders een mooie test in handen hebt... ( Hoop ik voor mezelf ook een beetje deze maand ) hihi
natuuuurlijk hopen we dat... hoop he voor iedereen.... maar nog 4mnd... en daan ben ik er klaar mee,, rakkietakkie... en de prikpil erin!!