LaPalma: Ik zag je buikje in een ander topic, wauw! Is al echt goed te zien he, leuk! Rianne:hoe is het met jou? Valt er bij jou ook al iets te zien?
Ja gaat goed, ben wel moe maar verder geen klachtjes. Buikje is moeilijk te zeggen, ik was op vakantie ook wat aangekomen van al dat lekkere eten en had nog wel een klein buikje van mijn vorige zwangerschap.
heide heeft me ff weer bij jullie gebracht, was jullie door de crash kwijt geraakt! hoe is ie hier met iedereen???
Hoi allemaal: Hoe gaat het met jullie? Heide: Ja mijn buikje komt al echt Savonds meer dan overdag, maar zo plat als het altijd was, is het allang niet meer Ik ben supertrots.
ja, helaas wel ja. was wel spannend, was overtijd maar had al 2x bloed gehad. tja dan weet je dat het niet goed is maar hou je hoop doordat je ongi wegblijft..... erg stressy dus. maar goed, we gaan fris en fruitig de volgende ronde in! vorige ronde gezien met ovu testen dat ei strak volgens planning is dus deze ronde niet weer. de marges ruim nemen en dan heel hard duimen
en met jou rianne, hoe voel je je?? kun je er lekker van genieten?? of heb je erg last van kwaaltjes? hoop het niet voor je.
hallo allemaal!! Voor de zwangeren, hoe voelen jullie je??? Ik heb mn ei gevonden!! gisteren om precies te zien! t resultaat van de ovutest spatte ervan af! Dus heel blij en nu afwachten (heel goed geklust!!)
Woww, super zeg. Dat worden spannende weken! Ik ga voor je duimen hoor. Hier alles goed. Vandaag voel(de) ik me voor het eerst echt anders, raar gevoel, beetje misselijk.
ik is inderdaad weer back!! was jullie allemaal al kwijt maar heb jullie weer gevonden, met een beetje hulp
Dames, ben er helemaal kapot van, vanmorgen echo gehad en er was een leeg vruchtzakje te zien. Volgende week nog een extra echo, maar ik ga ervan uit dat ik een miskraam heb
Vind het ook echt heel erg.. Had net al even gereageerd in ander topic, maar wens jullie nogmaals heel veel sterkte! Hoop natuurlijk dat volgende echo alsnog goed blijkt te zijn! Ga ook heel hard voor je duimen! Ben hier al tijdje niet meer geweest, maar ook hier gaat het gewoon door zie ik, dus zal weer es vaker kijkje komen nemen.. Newlywed al 1e tekenen??? Ik mag 10 nov naar vk. Ben dan 9 wk, dus kan als alles goed is, daarna direct op het dak gaan staan en schreeuwen dat we een baby krijgen..
Marr: Hoe is het eigenlijk met jou? Ik duim voor jou de 10e! Ik mag de volgende week maandag al en had er steeds alle vertrouwen in, maar ben net wel weer even met mijn neus op de feiten gedrukt.. toch wel spannend dan weer.
Hier alles prima, heb weinig last van dingen. Alleen als ik te druk doe dan begint er onder in mijn buik iets te protesteren. Verder ben ik niet misselijk, wel moe. En heb ik steeds in vlagen zin in dingen. Maar niet heel snoeperig gelukkig. Oja en boobs doen 's avonds nogal lastig. Maar worden wel lekker groot! Maar idd, zo word je wel weer even terug op aarde getrokken. Moet nog 2 weken aftellen, kan niet wachten. Hoop zo dat alles goed is! Ik ga duimen voor je maandag! Krijg je dan een inwendige echo, of kunnen ze van buiten al iets zien? En krijg je dan nog een met 12 wk, of pas weer met 20. Heb ook geen flauw idee hoe het bij mij zit hoor. Had pas afspraak verwacht met 12 wk. Maar vk zei dat afspraken meestal rond 9wk gepland werden. Ik vind het prima, hoe eerder hoe beter!