dit is wel een heel rustig topic geworden he...waar is iedereen? Newlywed: ik zie dat je over 5 dagen mag testen, spannend? Heb je het idee dat je je anders voelt? Rianne: hoe is het met je?
hier alles goed, zit in de vruchtbare periode, flink klussen en daarna afwachten! gister heerlijk met een tante gekletst, kan haar meer vertellen dan mijn eigen moeder.... zij weet nu dat we er mee bezig zijn en zal het nooit doorvertellen. was wel fijn moet ik zeggen! heb extra lang weekend aangezien mijn afspraak voor morgen niet doorgaat. baal ik wel van, maar is niet anders. heerlijk tijd voor mezelf dus! de schone was ligt naast me, die maar eens opvouwen en de machine draait wel weer.... zo gaat het maar door he!
Even laten weten dat we een goed echo gehad hebben en een mooi kloppend hartje gehoord! Dus helemaal opgelucht...
Rianne wat erg voor je.., Heel veel sterkte donderdag!! Mooie tekst heb je onder je banner staan! Liefs Heide
Gaat wel. Erg zware dag gehad. Emotioneel gezien. Duurde ook erg lang allemaal. Momenteel wat krampjes en erge pijn in mijn keel van het intuberen. Bloedverlies valt gelukkig (nog) mee.
Marr, dat meen je niet! Heb je vandaag een echo gehad? Wanneer is het gestopt met groeien? Vind het heel erg voor jullie, heel veel sterkte!!
Durf bijna niet met goed nieuws te komen.. Heb vandaag een echo gehad en ons beebje doet het super. Was eigenlijk al de grootte van 11 weken en 5 dagen, maar ze laten de datum nu liever staan.