Ja vandaag echo gehad. Het is gestopt met een krappe 10 wk. Had nu 11w4 moeten zijn. Hartje klopte ook niet. Nu wachten tot het er uit komt.. Zo onwerkelijk, want tijdens de echo zag je echt al een kindje. Het lag alleen volledig stil.. Fijn dat jij een goede had! Geniet er van meid!
Marr... oh nee meis.... wat erg!!! Dikke knuffel. Geen woorden voor.. Heide: Super nieuws meis !!! Hier alles okee. Bloedden is helemaal gestopt. Zou vandaag ongi moeten worden volgens mijn oude cyclus maar ben het nog niet.
Hee meiden, Hoe is het met jullie? Marrr, hoe is het met jou? Hier nog steeds geen ongi... Vind het best wel spannend. Misschien ben ik gelijk wel weer zwanger. Maarja, wanneer ga je dan testen he? Geen idee hoe lang mijn cyclus is nu na de curretage. Vorige week een test gedaan om te kijken of de hcg uit mijn lichaam is. En de test was wit, dus dat is een goed teken.
Rianne: het zou wel heel mooi zijn als je nu weer zwanger zou zijn. Wel lastig wanneer je moet testen inderdaad, wanneer zou ongeveer je nod zijn?
Ja is moeilijk te zeggen na een curretage. Mijn cyclus normaal is ongeveer 25. Zit nu op dag 30 geloof ik. Maar de meesten worden binnen de 6 weken weer ongi.
Hey, Hier gaat het inmiddels wel weer Ik zou gisteren naar de gyn om medicatie op te halen, maar godzijdank is de mk zelf al op gang gekomen zondagavond en ben ik maandagavond zelf het vruchtzakje al verloren. Was zo opgelucht, want zag zo op tegen die medicatie! Nu heeft gyn alleen een echo gedaan, en alles was schoon! @ Rianne, ik zou idd ook niet weten wanneer je kunt testen. Zou zelf denk ik wachten tot die 6 wk. en dan testen, dan ben je gelijk al wat verder in je zwangerschap wrs.. En het voorkomt teleurstelling in het geval je cyclus nu idd zo lang is.. Succes meid! Ik duim voor je!! @Heide hoe is het met jou? Gaat alles nog goed en voel je je goed?
Marr: kan me voorstellen dat je er tegenop zag, maar lijkt me ook niet niks om zelf een vruchtakje te vinden. Sterkte ermee meid!! Met mij gaat het eigenlijk wel goed, buikje begint al aardig te groeien, dus heb mijn gewone broeken weer vaarwel kunnen zeggen . Rianne: Hoe is het bij jou?
Hoi meiden. Ik dacht; even spieken hoe het met de ' ei-meiden ' gaat.. En wat lees ik tot mijn grote schrik? Wat erg en naar Marrr. Fijn dat het toch zelf heeft los gelaten. Succes met het verwerkingsproces Rianne: Hoe gaat het met jou? AL ongie of al een nieuwe test? Heide: Hoe voel jij je?. Je bent al bijna 13 weken, gaat echt super snel zeg.
LaPalma: ja gaat echt snel . De vorige zwangerschap leek eeuwig te duren, maar ik merk dat het nu voorbij vliegt. Met mij gaat het goed hoor, misselijkheid en ergste moeheid zijn voorbij. Dus genieten kan beginnen En hoe is het met jou? Jij gaat al hard op de 20-weken echo aan he!
Wow LaPalma je bent al bijna op de helft !!! Hier alles okee. Ben gister ongi geworden. Volgende week een echo bij de gyn om te kijken of alles schoon is. Als ik van mijn oude cyclus uitga, kan ik rond de eerste week van januari testen.. Ik heb wel ovulatietesten besteld..
Hoi Heide! Ja gaat echt snel. Het eerste trimester ging zo traag, maarja we mochten het toen nog aan niemand vertellen. En nu, nu vliegt de tijd Ja, next week al de 20 weken echo. Wacht maar, voordat je het weet ben jij ook aan de beurt. Rianne.. Hoiii Ja gaat super hard he? Hihihi Leuk dat jullie het weer gaan proberen. Ik hoop dat je een ovulatie hebt en dat het raak is. Dan maar blijven plakken broertje of zusje!
Rianne: Hoop dat je snel weer een regelmatige cyclus hebt en het raak mag zijn! Zou een goed begin zijn van het nieuwe jaar! Wat heb je toch weer een mooie banner!! Super!