Hahaha Marr, arme man .. Nou die van mij klaagt niet hoor, maar hij maakt wel geintjes dat het nu wel zo vaak kan enzo... sja Bij Lenthe was het de 2e ronde al raak. Maar ben wel gaan beseffen door alle verhalen hier op ZP dat dat niet zo vanzelfsprekend is, dus heb toch wel een beetje zenuwen. Newlywed, gelijk heb je hoor, met de ovutesten !
Jazeker mag dat.. Ik ben 26. Mijn mannetje vindt het stiekem ook niet erg hoor.. Hij wil zich alleen niet zo laten meeslepen.. Maar ja, das kerels eigen denk ik dan maar.. Hij ziet me ook altijd wel op zp typen en dan zegt ie ook maar niks.. En hij stribbelt wel tegen, maar ondertussen doet ie toch braaf wat van m gevraagd wordt..
Ben er idd ook wel achtergekomen hier dat het niet zo vanzelfsprekend is.. Maar als de eerste keer vrij snel ging, is dat wel een goed teken natuurlijk.. Bij mn zus ging het wel erg makkelijk.. Volgens mij hoef je daar alleen maar naar te blazen en dan is ze al zwanger.. (1x dwars door de pil en daarna 3x in de 1e ronde) Hoop dat ik ook iets van die genen heb.. Maar er zit niks anders op dan afwachten ben ik bang..
Haha, ja ik zit vaak op de laptop en eigenlijk vraagt ie niet wat ik aan het doen ben! Als ik zeg dat ik op een forum zit, vind ik vast dat ik er teveel mee bezig ben, dus laat maar! haha. Is ook echt iets voor vrouwen vind ik en de mannen hoeven niet zwanger en hebben ook de kwaaltjes niet. Eigenlijk staan ze erbij en kijken ze ernaar, meer niet! (ja en de klus natuurlijk)
Ik ben ook 26. Allemaal beetje dezelfde leeftijd dus Wow je zus was zeker snel... hoop dat je ook die genen hebt ! Ja, wachten wachten .. Heb trouwens de laatste dagen elke keer hardkloppingen in mijn keel. Herkenbaar bij iemand?
Heb dat vandaag toevallig een keer gehad.. Maar nu moet je me niet gek gaan maken met nog meer mogelijke kwaaltjes hoor.. Maak mezelf al gek genoeg..
Hahaah sorry ik hou al op. Ik ga proberen te slapen ( kom de laatste dagen heel slecht in slaap ) Morgen weer vroeg werken Succes met de kwaaltjes allemaal ! En het wachten .. zucht..
met de persona testen heb ik sinds vandaag een lichte rechter streep..... jaaaa ik weet het, het is pas 6 dagen na mn ei, maar toch, die dingen heb ik liggen en hou t echt niet meer. Ok, ik ga ook slapen. Het was gezellig meiden!! truste en wie weet morgen opeens heel andere kwaaltjes(of niet)
persona testen... welke zijn dat? heb ik nog nooit van gehooord 8) Hier gaat alles goed, temp weer gestegen
Gezellig een club! Rianne: spannend, en ja inderdaad testen zou ik ook doen! oh heb je nu al gedaan lees ik.. helaas nog negatief. Maar geen ongi is ook goed!! Oeps vergeten,(hoort ook bij zwanger zijn he ) ik zou het ook niet riskeren hoor! Hartkloppingen?? vreemd , geen idee? Newlywed: Bij jou ook al zo spannend! Als die ovutesten je duidelijk heid geven, why not? Marr: zou leuk zijn als jij en newlywed samen positief mogen testen! pff ja dat drukkend gevoel, verwarrend allemaal he, herken het nog van de vorige keer... en dan die twijfels, zou het wel zou het niet?? Beetje bloed kan inderdaad ook innesteling zijn ja... Zelf voel ik altijd heel duidelijk mijn eisprong, dus dat is wel handig . Zeker nu! Bij ons was het bij Nienke de eerste ronde raak, maar ga er maar van uit dat dit nu niet zo zal zijn. Gisteren voor het eerst officieel geklust , haha nu voor het echie zeg maar Ik ben trouwens 28.
Goodmorning ladies. Lekker geslapen. Ik heerlijk. Schrok me trouwens wel een hoedje, kon dit topic nergens vinden Ben wel echt kapot. Gisteren heb ik licht lichamelijk werk gedaan en ik ben echt kapot. Ik vroeg aan mijn man of hij hetook zo zwaar heeft, maar alleen ik heb er last van dus. Oke gisteren dus tijdens beetje bruinige afscheiding en ook gewoon doorzichtig. Verder voel ik me prima. ALleen gevoelige tepels. Maarja hoe dan ook ben ik niets duidelijker geworden en is het dus nog steeds wachten tot woensdag/ donderdag. Zucht.
Jammer Rianne... Hopelijk komt die positieve test alsnog!! (we houden hoop) Heide wel makkelijk dat je je ei zo goed voelt.. Zou niet weten waar ik op moet letten om m te voelen.. En als je m voelt, ben je dan te laat, of moet je dan juist als konijnen tekeer gaan?? La Palma; spannenddddddd!! Hoop dat t voor jou ook een goed voorteken is!! Hier nog niks.. helaas.. Alhoewel, vorige maand heb ik mezelf echt helemaal gek gemaakt met allerlei kwaaltjes en dingetjes die ik dacht te voelen.. Daar werd ik ook niet blijer van...
Bezigbijtje: Die maak ik zelf in photoshop. Hiede: Oh spannend voor het eerst geklust. hihi.Had je gister je eisprong? La Palma: Oh jij ook al bloed. Hmm kan dus goed van de innesteling komen.. Vooral omdat het bruinig was natuurlijk. Ja hier ook gevoelige tepels.. Ohhh ik vind het zo spannend allemaal !!! Ga gauw weer verder met werken
@ Marr. ik voel eigenlijk ook niets hoor, behalve gevoelige tepels en soms staan ze echt recht vooruit hahahah. Ik heb zelf geen last van hoofdpijn. En dat is wel uniek. Maarja, dat zegt nog niets. Die 2 weken na eisprong wachten vind ik niet zo erg, maar de laatste 3/4 dagen zijn wel echt een hel!!! Yeps Rianne. Ik was gisteren bang dat ik te vroeg ongie zou worden ivm oud bloed, maar er kwam niets. Af en toe heb ik wel mensturatiekrampjes enzo, maar niet noemenswaardig. Spannend he??!!! Ik ga ontbijten. En dan weer borrelnootjes eten.. jammie