hahahahaahh ik lig op dit moment onder een dikke deken op de bank met de laptop. mijn neus is ijs en ijskoud ...
Hoi meiden. Weet niet of er testers zijn vandaag; maar succes. Hopen op positief. Fijne dag allemaal.
lilo88 GEFELICITEERD!! is een vrij duidelijke test hoor. wat leuk voor je!!! zijn er nog meer die vandaag gaan testen? ik ga vandaag weer aan het werk.
Blegh! Echt maandag weer. Mijn neus zat helemaal vol vanmorgen. Kon er bijna niet door ademen. Dus grondig neus gesnoten. Ik was zo goed bezig vandaag. En het moment dat ik echt weg moet, ben ik mijn buskaart kwijt! GRRRR. Dus zit nu weer thuis, half uurtje wachten op de volgende bus.
Hoi dames Spannende dag weer! Hier nog steeds niet ongi. Dat 26 nu van mijn cyclus...Heb geen testen in huis, gister besteld bij matcare, dus zullen er woensdag pas zijn denk ik.. Nu op mijn werk, net 1 1/2 uur in de file gestaan, bleeee Fijne dag allemaal !!!
Goedemorgen meiden! Hoop dat er nog meer posi testen volgen deze week.. Ga ze zo ook maar vast online bestellen.. Gisteren had ik het niet zo heel koud, maar mn mannetje lag wel met een dekentje te bibberen op de bank.. Denk helaas niet dat dat een voorteken was.. Iedereen aan het werk vandaag, of zijn er nog meiden die me gezelschap komen houden vandaag
Hmm lekker fijn,ik haat files SPannend voor je vandaag... maar je zit in de 2e ronde nu??? Kan die ook ineens langer zijn ghe.... Hier heb ik ongi gevoel in rug dus denk dat het over paar dagen ook over is helaas.....
Pfff, wou net even die 2v5 op internet bestellen.. Maar die staan daar dus niet bij.. Alleen die digitale.. Wil toch liever die 2v5, want blijkbaar test iedereen daar posi mee... Alleen is die kv zo pokke ver weg van hier.. :x