whahhaha dat denk ik ook elke keer, ALS ik al een andere doe denk ik.... oh wil ff die 2v5 nog proberen whahahah....8) oh das balen dat t zover weg is
Whaha.. Ben blij dat ik niet de enige ben... Zal een dezer dagen toch maar even langs rijden.. en gelijk een voorraadje inslaan..
wat zijn jullie kletskousen! Miss: succes met werken vandaag! Marr: heb het werk er alweer op zitten voor vandaag, lekker een korte dienst gehad. Dus ik kom zo af en toe je gezelschap houden. Moet namelijk ook af en toe thuis zijn haha, mijn man heeft op maandag namelijk zijn papa-dag bezigbijtje: fijn dat alles goed was bij de tandarts. haha, geloof dat er een paar kruidvats geplundert gaan worden . Ik heb hier nog één test liggen, ben van plan om dit keer niet zoveel testen te gaan gebruiken als hij positief mocht zijn! Maar moet sowieso nog een maand wachten bijna. Eerst maar eens de eisprong afwachten . Nu leef ik eerst nog even in spanning met jullie allemaal mee! Lilo:En geloof je het nu zelf ook al? En wat zij je vriend/man? Wanneer zijn jullie van plan om het anderen te gaan vertellen? VERTEL!! ( hihi ben niet nieuwsgierig )
En dan noemt ze ons een kletskous.. Gelijk halve forum volgetypt.... Ideaal die korte diensten.. Had ik van het zomer ook heel veel, leek me wel ideaal als het mooi weer was.. Helaas was dat mooie weer ver te zoeken.. Liggen die testen bij kruitvat achter de balie trouwens? Of gewoon in het vak? Of verschilt dat per filiaal..? Anders moet ik nog maar een stukje verder op zoek naar een..
Uhmz niet achter de balie.... bij de 2 filialen waar ik wel eens kom (koop ze altijd bij eeentje omdat daar niemand me kent hahaa...) LIGGEN ZE BIJ DE VITAMINES ENZO...
Ik heb matcare casette testen besteld die lijken op de kruitvat.. alleen hebben de kruidvat soms een soort van indrooglijntje (wat ik verwarrend vind) en de Matcare blijven helemaal wit als je niet zwanger bent Ze zijn heel betrouwbaar, ik heb er nog nooit iets slechts over gehoord (anders zou zwangerschapspagina er ook geen reclame van plaatsen) en morgen in huis als je vandaag bestelt
owww super!! Anders moet je weer zo zacht praten en stiekem vragen e.d. Heb ik zo'n hekel aan.. Bij jullie ook zoveel regen?? pffff... Kan geen kant op vandaag.. Hebben maar 1 auto, en die heeft manlief mee naar zn werk..
Oh, thanks! Mss dat ik daar dan ook maar wat van bestel.. het is alleen dat ik zo verrekte bijgelovig ben, en het lijkt net of dat iedereen die zwanger is met 2v5 test.. WHahahhahah...
ik heb al heeel wat testen gedaan van 2v5 en altijd witter dan wit hoor zelfs niet eens een indrooglijntje Dus die verhalen kan ik niet beamen... *gelukkig* matcare zijn ook goed alleen stuk prijziger
Ik test met de Matcare cassette als ik test en als de lijn dan duidelijk genoeg is dan doe ik zo'n clear blue indicator, die met de weekaanduiding dus (deze kan al 4 dagen voor nod staat op de verpakking) dus die zal dan ook duidelijk zijn als matcare een goede streep geeft
die heb ik ook klaar liggen, maar wil ik echt pas doen als ik het zeker weet ik wil die namelijk gebruiken voor op de foto om het bekend te amken aan vreidnen enzo
Ik wel, ik heb streepjes gezien en was echt niet zwanger (wel heel licht) en mijn temperatuur was laag. Je leest het ook veel in het forum trouwens ik vind het ook niet prettig in de kruidvat testen halen (ben altijd bang dat iemand me ziet en de cassiere weet gelijk waarmee je bezig bent, haha) Matcare duur? deze bedoel ik 3 stuks voor 5 euro goedkoper dan de kruidvat zelfs en 4 dagen voor nod kun je deze doen, net als kruidvat Mat Care Zwangerschapstest Cassette 3 stuks • Mat Care, Zeker weten...
Als ik ze klaar leg kan ik me toch niet inhouden.. hahah.. Moet nu ook nog een week wachten.. Ga ik vast niet volhouden.. Alhoewel, ik heb geheel geen kwaaltjes, dus ga er ook niet van uit.. Vorige maand kwam echt alles langs, hoofdpijn/buikpijn/rugpijn/duizelig/koud/warm etc. dus toen was ik zwaar gestresst..
Vorige keer heb ik cakejes gebakken en er bovenop blauwe en rose muisjes gedaan Dan op visite bij vrienden en familie op de koffie en zo'n cakeje meegenomen 8)
Ow, wat leuk zeg! Zit ook al te dromen over hoe we het gaan vertellen.. hihi.. Hoop dat dat snel kan.. Heb ze besteld trouwens! (Mat care) 3x cassette en 2x ultra
BB ik denk dat FF je eisprong nu goed heeft geplaatst Voelt iemand al iets van jullie? sommige meiden die zwanger zijn zeggen, dat ze de eisprong hebben gevoeld Ik voelde op 7 dagen na ei: rond 23.30 een flinke steek in mijn onderbuik, een stoort kramp, ik lag op mijn rug en kon wel 5 minuten niet rechtop komen maar nu voel ik eigenlijk niets vreemds
die ken ik niet.... heb ze maar meteen besteld!8) hopelijk kan ik me tot vrijdag dan wel inhouden hahaha
nou als die buikpijn die ik die dagen gehad heb me ei was... dan heb ik hem zeker gevoeld!! pfff.... kon me buik echt niet eens indrukken dat deed al zeeer!!! en alsof me buik in brand stond...