hihi ik heb ook geen kwaaltjes nu hoor! Misschien is dat wel posi... nou ja een paar: *heeeeeeeeel veeeeeeel, niet normaal veel, witvloed... Soms wat dikker, soms heel dun.... *vanaf nu net, uurtje terug, krampjes, prikjes in me buik Nadat ik vannochtend wakker was, enorme kramp gevoel in me buik (echt zo alsof je onwijze krampen hebt voordat je moet P**P*N hihi, maar dat moesdt ik niet *en helaas maar waar.... ongi rugpijn met vlagen.. dus ik ben bang dat het volgende ronde word...:x maar andere rondes dacht ik veeeeeel meer te voelen...8)
Meestal beginnen de kwaaltjes pas na de innestelling over 7 dagen is pas je nod, dus het kan nog steeds Trouwens er zijn hier ook genoeg meiden die niets bijzonders voelen en toch positief testen (ik lees wel eens bij de eerste symptomen)
whaha.. triest zijn we eigenlijk.. Hebben we een keer geen pijn en andere ongemakken, is het weer niet goed.. Denk ook dat het komt omdat ik van mezelf niks mág voelen hoor.. Heb namelijk wel iets krampjes onder in mn buik.. 8) maar idd vergeleken met vorige maand niet noemenswaardig.. Maar we willen het zo graag.....
ja ik voelde andere maanden van alles.... nu niet... Ja sinds vandaag dus echt me buik weer zo aanwezig... maar is ook wel eens rond me nod... dus jah zegt niks helaas hihi.... afwachten!8)
jeetje zeg sinds we een clubje zijn word er ook meer geklets, zo ik ben weer bijgelezen hihi. ik wilde net ook die testen bestellen bij matcare maar jullie hebben ze allemaal opgekocht geloof ik. ze zijn niet meer leverbaar!! ik dacht oh das goedkoop dan haal ik die ook maar vast in huis maar......hmmm. ik geloof dat ik mijn kerel ook aan het denken heb gezet over een 2 de, onze oppas is nu weer zwanger, dat hoorde we gisteren dus ik zeg tegen mijn vriend oh maak mij ook ff zwanger dan, dan zitten we ook niet zonder oppas die tijd hihi. hij vond het niet zo leuk geloof ik dat ik dat zei, maar later merkte ik wel aan hem dat het hem aan het denken heeft gezet. heb trouwens pendel gedaan, januari meisje. Ik hoop het! en een meisje erbij zou helemaal geweldig zijn. we shall see! ik ga hier nog ff wat doen in huis
whahaha.. meen je niet Januari zou wel erg leuk zijn, heb je ook nog een paar maand om je kereltje te overtuigen.. Ik durf me niet te laten pendelen..
Nee pendelen, ieuw ben veel te bijgelovig haha. Over de kwaaltjes; Voel niks meer!! Nergens last meer van, druk op mn baarmoeder weg, borstjes gewoon, geen onderrugpijn meer en al helemaal geen bloed! Toch heb ik nog steeds het gevoel wel zwanger te zijn. ik weet ook niet waarom (maar zal wel niet) (ben nu op 8 dagen na ei)
Denk ook dat t bij jou raak is hoor.. door die druppels bloed.. Was vast innestelling.. Maar we wachten nog even "rustig" af
tjah... mogen.... vast nu al Nee hihi, ik ga pas 3september --> vrijdag as testen. ik weet dus niet zo goed wanneer me ei nog gewreest is... maar ik ga uit van dag 18 en dan is mijn NOD 5 september.... Maar ik heb mijn buff beloofd vrijdag te testen omdat we die avond uit eten gaan hihi.... En jij?
Vanmiddag weer getest .. schaam.. hihi Zal het morgen wel weer doen.. hahaha. Maar negatief dus.. kruidvat 2 voor 5 test..
hihi, deed ik eerst ook hoor *lol* maar nu eink niet meer.... en als je vandaag getest hebt moet je pas weer woensdga testen ghooor,, HCG verdubbeld per 2 dagen zonde van je testjes anders, hihi spannend he!